Verwijderd

Topicstarter
Hey, weet niet of ik dit hier mag posten:

Sinds mijn laptop over verhit raakt van youtube filmpjes heb ik mijn oude pc opnieuw geinstalled.
Hij liep niet lekker voor de herinstall maar de problemen blijven ook erna aan.
De cpu schiet heel snel naar 100 procent en lagged mijn games en bijvoorbeeld ook youtube filmpjes.
Mijn ram blijft normaal laag en denk dat het probleem ook niet bij mijn gpus ligt.

Een jaar of 4 geleden had deze pc er nog helemaal geen last van en ik kom er maar niet achter waar het aan ligt. Drivers zijn up to date en er runned ook niks in de background. Iig dat lijkt me niet na een frisse install.
Wat voor stappen kan ik nu ondernemen om erachter te komen waar het probleem ligt?

De specs:
intel core 2 quad q6700
2x nvidia 9600gt (sli)
Nvidia nForce moederbord
7gig Ram
Windows 7 64Bit.

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

• Kridri
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-08-2025
Nieuwe koelpasta tussen proc en koeler?

Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 17:09
tenzij hij terugklokt kan slechte pasta niet zorgen voor een hoge cpu load

Wordt je processor überhaupt heet?

[ Voor 20% gewijzigd door timberleek op 18-04-2014 13:12 ]

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-01 06:53
Ik denk dat het verwijderen van stof misschien al kan helpen.
Ik had namelijk ook het probleem dat mijn laptop vastliep/uitviel, maar ik had hem even open geschroefd en toen bleek hij vol met stof te zitten :)

[ Voor 55% gewijzigd door jovael op 18-04-2014 13:20 ]

Verwijderd

T kan zijn dat ie overleden is. Ik had thuis een oude pentium staan. Na een tijdje opgestart om er een minecraft server op te draaien, het ding lagde op het bureaublad al, laatstaan dat ik internet opgestart kreeg.

This message was sent from a Windows Phone

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

kijk eens welke processen er dan op de achtergrond draaien via taakbeheer, misschien is ie wel bezig met een virusscan bijvoorbeeld

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Pagina: 1