[Windows 8] file picker thumbnails

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 21:03
Bij ons bedrijf hebben we momenteel een test lopen met Windows 8 tablets. Gebruikers werken in de Modern UI internet explorer variant. Bij een bepaalde web based applicatie moeten er foto's worden geupload. Nu is dit op zich niet zo'n probleem, maar waar onze gebruikers wel tegen aan lopen is dat de Windows 8 file picker alleen maar de foto's in een detaillijst kan weergeven. Hierop zijn details in foto's niet voldoende zichtbaar. Het vreemde is dat als je foto's vanaf de Skydrive wilt selecteren, je er wel voor kunt kiezen om ze als thumbnail te laten zien... Heeft Microsoft de file picker nou echt zo slecht uitgevoerd dat hier niet om heen te werken is? Hoe losse andere mensen dit op? Ik heb het geprobeerd met andere Modern UI explorer, maar die stellen mij nog niet tevreden qua integratie...

http://tweakers.net/ext/f/CyStRK7vD3Wjhx6MYzS3XyF4/full.png

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 21:03
Kan ik uit de weinige reacties opmaken dat Windows 8.1 op tablets nog weinig wordt gebruikt door de zakelijke wereld? Hoe kun je anders op een fatsoenlijke manier foto's uploaden naar een bepaalde website zonder het in detail te kunnen bekijken of het in OneDrive te zetten?

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik upload zelf ook wel eens dingen met een Windows RT tablet maar ga dan altijd naar de desktop interface. Vervolgens ga ik via de normale IE dingen uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik werk niet met Windows8(x), noch met een tablet. Maar het eerste waar ik hier aan denk is"is er geen registry-tweak?"

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:11
Ik loop hier ook wel eens tegen aan op de T100.
Comes with the territory denk ik dan.
meestal open ik dan FF in desktopmode.
maar als hier een werkbare oplossing voor is in metro, ben ik ook wel geinteresseerd.