Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Gezocht] Lokaal foto album software

Pagina: 1
Acties:

• Deguchi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 16:26
Hey,

Ik ben op zoek naar een software pakket waarmee je foto albums kan maken. Wat ik zoek is eigenlijk iets waar ik bij een foto een nota kan bijschrijven, alsook een locatie en datum aan kan taggen. Op die manier zou het makkelijk moeten zijn om te filteren op locatie, datum en tekst.

De voorwaarde is wel dat het een offline programma is. Ik heb nu reeds ettelijke GB's aan data staan en zie het niet echt zitten om deze allemaal te uploaden.

Ik heb al even gezocht in dit forum, maar zaken zoals Picasa/Google+ (online, dus nee) of Lightroom zien er mij niet echt direct alternatieven uit voor wat ik zoek.

Ik hoef de foto's niet te kunnen bewerken, enkel ordenen.

Als er echt niets offline bestaat, maar wel iets online dat zo fantastisch is dan mag het ook worden voorgesteld. Maar dus liefst offline.

Alvast bedankt.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Het eerste dat bij mij opkomt is ACDSee. Geen flauw idee of dat nog bestaat ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Deguchi schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:45:[...]
Ik heb al even gezocht in dit forum, maar zaken zoals Picasa/Google+ (online, dus nee) of Lightroom zien er mij niet echt direct alternatieven uit voor wat ik zoek.
[...]
Het zou helpen als je motiveert waarom niet. Picasa voldoet aan al je eisen?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer eens utilities als Web album generator.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Deguchi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11 16:26
Lustucru schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:50:
[...]

Het zou helpen als je motiveert waarom niet. Picasa voldoet aan al je eisen?
Ach potverdorie. Is blijkbaar toch weer offline te downloaden :) Werkte een tijd niet bij mij de download link, daarmee dat ik dacht dat het enkel nog online was.

Opgelost dus.

Dank!