Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om verkeer op bijv poort 21, 2 dagen lang toe te laten vanaf een IP adres. Na die 2 dagen moet de rule vervallen.
Ik vind wel veel info, maar de info is allemaal erg oud lijkt het.
Klikje Deze gebruikt een gepatchde iptables met Patch-O-matic. En Patch-o-matic ziet er niet uit dat ik dat 1-2-3 werkend heb.
Heeft er iemand hier een idee hoe ik dit kan laten werken? Het hoeft niet persee via iptables, via iets anders mag ook. Als het resultaat maar het zelfde is.
Of in dit topic, schijven ze ook over "time", maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Edit: Ben ik nu helemaal van de pot gerukt
Ik vind wel veel info, maar de info is allemaal erg oud lijkt het.
Klikje Deze gebruikt een gepatchde iptables met Patch-O-matic. En Patch-o-matic ziet er niet uit dat ik dat 1-2-3 werkend heb.
Heeft er iemand hier een idee hoe ik dit kan laten werken? Het hoeft niet persee via iptables, via iets anders mag ook. Als het resultaat maar het zelfde is.
Of in dit topic, schijven ze ook over "time", maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Edit: Ben ik nu helemaal van de pot gerukt
code:
Test even de time functie, de rest van de rule is nog niet goed, maar hij pakt de time functie nu wel.
1
| iptables -A INPUT -p tcp --dport 21 -m time --timestart 12:00 --timestop 13:00 --weekdays Mon,Tur,Wed,Thu,Fri -j ACCEPT |
[ Voor 18% gewijzigd door Dacuuu op 18-04-2014 12:01 ]