Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xdizzy12
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-07 23:13
Even een algemene prijsspeculatie topic voor de Samsung Galaxy S4.

Het is heel simpel; verwachten jullie dat de Samsung Galaxy S4 in prijs zal dalen komende tijd nu de S5 uit is? Want ik kan zelf geen high-end toestellen veroorloven, maar mocht de S4 misschien in prijs verlagen naar ruwweg 300 euro of minder, dan zou ik dat toestel best overwegen.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Koop hem los en maak gebruik van de Cashback actie en je zit ruim onder die 300 euro...

http://www.samsunggalaxys...shback-samsung-galaxy-s4/

• xdizzy12
Oh hey ik wist niet eens dat die actie er was! Dank je wel! Het is dat we geen gebruik maken van puntensystemen hier maar anders kon je er 1 krijgen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
Dat is ie al bijna;
pricewatch: Samsung Galaxy S4 16GB Zwart

Met die cashback actie zit je dus al ruim onder de 300 euro.

• Momus
dutchgio schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:08:
Dat is ie al bijna;

Tijd om wat pepertjes te nemen, je bent langzaam. ;)

• xdizzy12
Het is ook dat ik belachelijk nieuw ben tot de wereld van smartphones. Ik wist niet eens dat cashback acties bestaan.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:13

BPP

dutchgio schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:08:
Dat is ie al bijna;

Niet alle webwinkels doen mee aan de actie he. De goedkoopste is als ik zo kijk studentmobiel waar die 303 euro kost na cashback.

• Momus
BPP schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:13:
[...]

Niet alle webwinkels doen mee aan de actie he. De goedkoopste is als ik zo kijk studentmobiel waar die 303 euro kost na cashback.
Het gaat niet om de webwinkel, het gaat om de herkomst van het toestel...

• xdizzy12
Momus schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:18:
[...]

Dat moet ik wel zeker weten. 100 euro is voor mij niet iets om zomaar beetje mee te spelen.

• xdizzy12
Ik zit zelf aan die van 4launch te denken. Dan is ie na cashback nog onder de 260 euro.

• BPP

BPP

Momus schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:18:
[...]

En die lijst van deelnemende winkels op de site dan? Beter dek je je zelf gewoon in door hem te kopen bij één van de resellers die op de site van Samsung staan. Het staat namelijk ook in de voorwaarden.

2. Bij deze Actie geldt dat deelname enkel mogelijk is bij deelnemende winkels, zie http://www.samsung.com/nl...-retour/waar-te-koop.html voor de lijst met deelnemende winkels. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de Actiemodellen bij uw verkooppunt.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:56

Sorbo

Uw hulp in huis!

Je moet m inderdaad bij een van de deelnemende retailers halen als ik de samsung website mag geloven. Ze leveren zelfs een lijstje mee van geldige verkooppunten:

http://www.samsung.com/nl...-retour/waar-te-koop.html

http://www.samsung.com/nl...moties_Overigedealers.pdf

• xdizzy12
Welke is dan goedkoop, dat is na de cashback nog onder de 300 zit?

• BPP

BPP

xdizzy12 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:28:
Welke is dan goedkoop, dat is na de cashback nog onder de 300 zit?
Kijk in de Pricewatch en leg het naast de deelnemende resellers.

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Dat kun je natuurlijk ook goed zelf nazoeken he ;) Je hebt een lijstje met deelnemende winkels en webshops, en de link naar de pricewatch die Dutchgio je geeft.

(maar om het toch even te verklappen: Geen enkele. Studentmobiel is inderdaad de goedkoopste op de lijst, kom je op zo'n 310 euro uit)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
"Let op: voor de actie komen alleen Nederlandse toestelversies in aanmerking. Om er zeker van te zijn dat je een originele, Nederlandse Galaxy S4 koopt – en geen importtoestel – kun je je toestel het beste kopen bij een officiële Samsung reseller. Dit zijn bijvoorbeeld winkels zoals Coolblue, Typhone, Studentmobiel, GSMWijzer, The Phonehouse, Bol.com, maar natuurlijk ook de grote providers: Vodafone, T-Mobile, KPN, Hi, Telfort en Tele2."

Dus, zorgen dat je geen grijze-import toestel in handen krijgt. ;)

• xdizzy12
"2. Bij deze Actie geldt dat deelname enkel mogelijk is bij deelnemende winkels, zie http://www.samsung.com/nl...-retour/waar-te-koop.html voor de lijst met deelnemende winkels. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de Actiemodellen bij uw verkooppunt."

Dat klinkt heel anders

• BPP

BPP

xdizzy12 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:34:
"2. Bij deze Actie geldt dat deelname enkel mogelijk is bij deelnemende winkels, zie http://www.samsung.com/nl...-retour/waar-te-koop.html voor de lijst met deelnemende winkels. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de Actiemodellen bij uw verkooppunt."

Dat klinkt heel anders
Wat klinkt heel anders?

• xdizzy12
Het klinkt heel anders dan wat Gio zegt. Er is een beperkte lijst met aanbieders.

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

dutchgio schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:32:
"Let op: voor de actie komen alleen Nederlandse toestelversies in aanmerking. Om er zeker van te zijn dat je een originele, Nederlandse Galaxy S4 koopt – en geen importtoestel – kun je je toestel het beste kopen bij een officiële Samsung reseller. Dit zijn bijvoorbeeld winkels zoals Coolblue, Typhone, Studentmobiel, GSMWijzer, The Phonehouse, Bol.com, maar natuurlijk ook de grote providers: Vodafone, T-Mobile, KPN, Hi, Telfort en Tele2."

Dus, zorgen dat je geen grijze-import toestel in handen krijgt. ;)
Jouw lijstje komt van een onofficiele site (die had ik net ook te pakken ;)), en is dus niet de echte lijst. Ik heb een paar posts geleden de lijst van de Samsung-site gelinkt, en die zou ik aanhouden als het om een cashback van 100 euro gaat ;)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

In [Aanbieding] S4 100 euro cashback staat al veel informatie hierover. Misschien dat je daar is moet gaan kijken.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• xdizzy12
GSMwijzer heeft hem voor 404 euro. Ik denk dat dat hem wordt.
https://www.gsmwijzer.nl/...xy-s4?brand_provider_id=5

Volgende week dinsdag/woensdag bestellen.

GSMwijzer levert hem binnen 24 u, als ik het goed heb?

• Momus
Via PostNL, 24u expresslevering kan alleen met abo+toestel.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hiervoor hebben we de Pricewatch. en de ABO-topics in Telecomproviders. Voortaan graag wat meer eigen inzet want dit is niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.