Toon posts:

wapens verdewenen gta5 online

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag.

sinds enkele weken zijn er vele wapens ineens spoorloos verdewenen uit mijn lijst die ik bij elkaar gekocht hebt. Ik heb enkeld nog een automatisch geweer, pistool en een mes, vuist, honkbalknuppel.

ik speel gta5 playstation 3.

heeft iemand dit ook weleens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:06:
Goedendag.

sinds enkele weken zijn er vele wapens ineens spoorloos verdewenen uit mijn lijst die ik bij elkaar gekocht hebt. Ik heb enkeld nog een automatisch geweer, pistool en een mes, vuist, honkbalknuppel.

ik speel gta5 playstation 3.

heeft iemand dit ook weleens gehad?
Wellicht handig voor ons om te weten of het hier gaat om de singleplayer of de onlineversie van GTA5. Wat ik je aanraad is om sowieso een 'ticket' aan te maken op de support pagina van Rockstar Games. Omschrijf daarin precies wat je mist (eventueel met screenshot) en stuur ze ook een tweet via de @RockstarSupport. Vermeld daarbij je ticketnummer, wat na de '#' komt, op die manier kunnen ze je snel helpen met je probleem.

Zo weet je zeker dat ze het hebben gelezen. Want via de mail kan het nog wel even duren. Succes met dit. Is aardig klote, heb het ook wel eens meegemaakt in het begin.

[ Voor 4% gewijzigd door The Outlaw op 18-04-2014 10:25 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de onlineversie. Het lijkt erop dat het gekomen is na de laatste update.

bedankt voor de tip, ga er even naar kijken.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ah oke. Een van de vele bijkomstigheden van die update. Hier loopt hij door die update regelmatig vast. Hoop dat ze je kunnen helpen :)

Nederlandse PS5 clan / 30+