klein vraagje / verzoekje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Sponder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-02-2024
Hoi Redactie,

Ik heb een review geschreven, maar omdat het apparaat niet in de pricewatch staat kan ik deze niet op tweakers plaatsen.
Ik snap ook dat het niet in de pricewatch staat, daar het over een muziek instrument gaat.
Nou is dat helemaal logisch, wat hebben instrumenten nou op tweakers te zoeken?
Maar wellicht dat jullie voor mijn drumkit een uitzondering willen maken? Er gaat immers een USB snoertje naar mijn pc (die het als een audio in- uitvoer apparaat bestempeld)
Ook is het ding uit te breiden (tweaken? :) ) en heeft het te maken met firmwares etc.
Genoeg ict termen om en in dat ding dus!
Daarnaast heb ik ook wat vragen omtrent dit ding, waar ik graag antwoord van wat echte audiofielen op zou willen hebben.

Tuurlijk zou ik mijn verhaaltje op andere (drum)forums kunnen zetten, maar ik zet mijn review liever hier op tweakers, daar ik weet dat men hier reviews waardeert.

Bij deze dus het verzoek, zou ik aub mijn review op tweakers mogen zetten? (Zo ja, hoe omzeil ik de pricewatch?)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Dit is eerder iets voor het Pricewatch forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Sponder
ok! ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je hoeft de pricewatch niet te omzeilen om een review van een product te plaatsen dat er nog niet in staat, je kunt zelf producten laten toevoegen: http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Sponder
OH! haha, dat wist ik niet!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023