Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internetbrowser stopt met werken, de rest werkt wel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers,

Ik zit al een aantal dagen met een lastig probleempje, op willekeurige momenten kan mijn pc de webbrowser niet meer openen of geen toegang meer krijgen tot welke webpagina dan ook, ook video's of streams die aan het afspelen zijn, stoppen met beeld te geven (het geluid van een stream blijft wel doorgaan..). Als ik via Google chrome ga bijvoorbeeld dan krijg ik een wit scherm onder mijn taakbalk, en IE stopt gewoon met werken. Het vreemde is dat andere zaken die wel internet nodig hebben (Patches voor games, downloads, game clients etc.) wel werken.Mijn pc is verbonden met een Ethernet-kabel, en deze uittrekken en weer insteken verhelpt het niet, de modem/router resetten evenmin. Ik heb al overal gezocht maar ik kan nergens iets bruikbaars vinden. Het enige dat het probleem (tijdelijk) verhelpt, is het heropstarten. Maar soms sluit de pc zelfs niet af (mss is dit een ander probleem, hiervoor is een hard-restart nodig). Mijn Pc is vrij nieuw (6 maanden oud) en draait op Windows 8.1 (sinds de recente update).

Iedereen die hulp kan bieden is meer dan welkom, ik snap er niets van :p
Alvast bedankt, beste Tweakers! :D

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:17

lier

MikroTik nerd

Lijkt mij een probleem met je video speler en niet met je browser.

Staat er iets in de eventlog?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens een kijkje genomen en de enige kritieke gebeurtenis was een kernel-power systeemfout (de pc sloot niet af via de normale manier, zelfs niet na een uur te wachten, dus toen heb ik maar hard-restart gedaan). Voor de rest een aantal fouten en waarschuwingen, maar niets dat strookt met de precieze tijden van het verschijnen van het probleem :/

Is het niet kunnen laden van eender welke webpagina ook een videospeler probleem?

Andere tips zijn natuurlijk ook welkom :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb iets geprobeerd en heb al 2 uur geen probleem meer gehad (hout vasthouden :p )
Het viel me op dat Geforce Experience 2.0 altijd tegelijkertijd stopte met werken, dus heb ik dat geherinstalleerd en nu "lijkt" het opgelost te zijn :p updates volgen
(idd dus iets met de video ;) )

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:17

lier

MikroTik nerd

d:)b

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Nope, het is er weer :/

Weet er iemand raad? het wordt echt ongelooflijk irritant nu.. en ik word bang, wie weet scheelt er iets ergs :/

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2014 20:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ook gemerkt: Wanneer dit probleem zich voordoet werkt Ctrl+Alt+Del niet meer en ook Afsluiten/Opnieuw opstarten,afmelden... niet meer... (Windows 8.1)

Het enige dat dan helpt is hard restart maar ik haat het om dit te moeten doen.. het voelt zo slecht voor de pc :/
Pagina: 1