Hoi tweakers, ik heb laatst een pc gekocht die eigenlijk niet meer vooruit te branden is. Nu kan ik de voeding, gpu en behuizing nog wel gebruiken maar een nieuw mobo en cpu is echt nodig.
Wat wil je bereiken?
-Fatsoenlijk kunnen gamen, Black Ops 2, DayZ, BF4
Niet overclocken
Wat mag het gaan kosten?
-250 euro exclusief verzendkosten
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
-Futureproof in de zin van dat ik altijd nog kan overstappen naar een betere CPU
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
-Hoeft niet muisstil te zijn. Mijn behuizing dempt een groot gedeelte al en hij staat onder mijn bureau dus merk ik er weinig van.
Componenten die ik mee neem:
De upgrade set:
Op de behuizing kan ik geen merk of typenummer vinden, ik weet alleen dat het een ATX behuizing met kabelmanagement is. Ik heb voor een FM2 socket gekozen omdat ik las dat er voor AM3+ geen nieuwe cpu's meer uitkomen. Misschien is de vloeistofkoeling wel wat te duur, maar ik vond hem er wel gemakkelijk uit zien. In de toekomst ben ik van plan er een r9 280x en een geluidskaart in te zetten, tot die tijd is de voeding wel voldoende dacht ik zo.
Wat wil je bereiken?
-Fatsoenlijk kunnen gamen, Black Ops 2, DayZ, BF4
Niet overclocken
Wat mag het gaan kosten?
-250 euro exclusief verzendkosten
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
-Futureproof in de zin van dat ik altijd nog kan overstappen naar een betere CPU
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
-Hoeft niet muisstil te zijn. Mijn behuizing dempt een groot gedeelte al en hij staat onder mijn bureau dus merk ik er weinig van.
Componenten die ik mee neem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus EAH6870/2DI2S/1GD5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Konig CMP-PSUP450W/S | € 33,85 | € 33,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 33,85 | |
De upgrade set:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 89,- | € 89,- |
| 1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ retail | € 52,35 | € 52,35 |
| 1 | Cooler Master Seidon 120V | € 37,94 | € 37,94 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 54,99 | € 54,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 234,28 | |
Op de behuizing kan ik geen merk of typenummer vinden, ik weet alleen dat het een ATX behuizing met kabelmanagement is. Ik heb voor een FM2 socket gekozen omdat ik las dat er voor AM3+ geen nieuwe cpu's meer uitkomen. Misschien is de vloeistofkoeling wel wat te duur, maar ik vond hem er wel gemakkelijk uit zien. In de toekomst ben ik van plan er een r9 280x en een geluidskaart in te zetten, tot die tijd is de voeding wel voldoende dacht ik zo.