Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Docking@Home stopt op 24 mei 2014

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Witlof
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 16:12
Ik word er net op gewezen dat het BOINC project Docking@Home stopt op 24 mei 2014:
quote:
Docking@Home is Retiring

Our Docking@Home adventure is coming to an end on May 23, 2014. Join us on our next challenge at ExSciTecH.
Bron: http://docking.cis.udel.edu/

Het is al 10 dagen bekend, maar ik hoorde het pas net. Het nieuwsbericht:
quote:
April 07, 2014 17:05 EST

With a heavy heart, we are announcing the retirement of the Docking@Home project. Unfortunately, we no longer have the resources to maintain the project. Starting on April 30, 2014 Docking@Home will no longer be distributing new jobs but will continue to collect results. On May 23, 2014 the server will stop accepting results as the project enters retirement. We hope that you can use this time to point your workers to new VC projects. (here is a link to active BOINC projects).

Over the past 9 years we’ve had 98,512 Volunteers contribute computing power from 264,535 hosts. We have granted a total of 5,422,290,917 credits, which means our volunteers contributed roughly 159,398,584 Hours (18,196 years!) of computation. Back in Jan we made all of the result data public and we will keep that interface active. Thank you to everyone that made Docking@home a success over the years. It’s been fun! Please join us on the forums to share your best and worst story from the project.

Over the past few months we’ve been working on bringing the ExSciTecH project to life. We hope that you will join us in our adventure on this new project. Feel free to stop by the ExSciTecH forums and say “Hi”!.

Thanks for your support over the years!
The Docking@Home Team
En meer informatie over het nieuwe project is dus hier te vinden: https://exscitech.org/

Gaat DPC daar ook weer aan mee doen? Volgens mij is het nog in beta, want ik kan nog geen stats vinden :X

• VictordeHolland
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16-03 22:46
Ik had het inderdaad alleen in het Vault topic gemeld, ik had er niet bij stil gestaan dat er ooit een stampede op geweest is en er nog andere DPCers op het project zaten.

• Justberry
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08-04 09:04
Ik las net een powerpoint over exscitech dat vertelt dat ze er een spel willen maken waarin spelers nieuwe taken voor docking@home maken. Klinkt een beetje raar dat ze dan nu docking@home afsluiten en verder gaan met exscitech.

• JDVB
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17:37

JDVB

FP ProMod

✅ ⟵ vinkje

Mijn koetjes gaan dan verhuizen, ik dacht daar voor de 1e plaats te gaan, dat gaat hem niet worden dus.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True