Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:53
Hallo allemaal,

Ik ben recent overgestapt van een Galaxy S Plus naar een Galaxy S5. Een hele overstap, maar na een paar dagen ben ik tot de conclusie gekomen dat het nieuwe toetsenbord niets voor mij is.

Is er een manier om het oude toetsenbord van mijn Galaxy S Plus (v3.23) op mijn nieuwe Galaxy S5 te krijgen? Is dit mogelijk, ook vanwege de verschillen tussen de Android versies? Ik heb al een Android 2.3 toetsenbord gevonden in de Play Store (Link), maar dit was helaas niet het Swype toetsenbord die ik graag wil hebben.

Heeft iemand een idee of dit mogelijk is? Ook Google biedt geen uitsluitsel, tenzij ik de verkeerde termen gebruik. :/

Alvast bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door KoploperMau op 17-04-2014 19:52 ]

• itarix
  • Registratie: Juli 2005

itarix

404 soul not found

Je hebt het over Swype, als ik het me goed herinner zijn sommige Galaxy telefoons vroeger met het Swype toetsenbord geleverd. Misschien bedoel je dit? Google Play: Swype Keyboard Free

Overigens ben ik zelf fan van swiftkey misschien ook het proberen waard Google Play: SwiftKey Keyboard Free

Ze zijn wel beide uiteindelijk betaald maar je kan ze in ieder geval uitproberen met de trail versies.

[ Voor 37% gewijzigd door itarix op 17-04-2014 19:58 ]

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Indien bovenstaande voorstellen je ook niet bevallen kan ik je het Google Keyboard wel aanraden. Een gratis toetsenbord met swype-functionaliteit.

• KoploperMau
Hoi,

Swiftkey heb ik ook gehad, maar beviel helaas ook niet vanwege slechte posities van vreemde tekens. Als het even kan wil ik ze op dezelfde locatie als mijn oude toetsenbord, vandaar ook de vraag naar dit specifieke toetsenbord.

Het Google Toetsenbord kan ik niet installeren via de Play Store, is helaas en vreemd genoeg incompitabel met de Galaxy S5. :'(

Swiftkey heb ik gehad en geprobeerd, maar beviel helaas niet vanwege indeling.

Het gratis toetsenbord vindt ik echter zeer prettig, alleen wisselen van taal werkt vervelend en is niet aan te passen (gewoon op knopje drukken om taal te wisselen ipv uitklapmenu).

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/9abmzp.jpg

Het gaat mij, na enig nadenken, vooral om de indeling van bovenstaand toetsenbord. Als ik een Swype toetsenbord kan vinden wat exact dezelfde indeling heeft (en dat moet toch kunnen) dan vindt ik het wel prima. :)

Main features:
- Swype
- Indeling zoals boven gezien
- Eigen woordenboek met mogelijkheid tot toevoegen
- Wisselen van taal met 1 druk op de knop (NL / ENG) (dus geen uitklapmenu waar ik eerst omhoog moet swypen om te wisselen)

Met als belangrijkste de indeling... Het is eigenlijk zo stom maar ik kan geen geschikt toetsenbord vinden... 8)7 Ook een custom toetsenbord (zelf indelen welke toetsen waar zitten) kan ik niet goed vinden...

Erg dichtbij komt "Smart Keyboard Trail" waarbij de indeling praktisch hetzelfde is op enkele toetsen na (cijfers zijn in bovenste rij ondergebracht, vreemde tekens staan bijna goed). Uitroepteken op Z vindt ik persoonlijk erg handig...

Wederom bedankt, het 'Free Swype Toetsenbord' is voorlopig een blijvertje. Jammer dat je na een maand moet betalen. :P

Groet,
Koplopermau

[ Voor 7% gewijzigd door KoploperMau op 18-04-2014 02:23 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
(misschien moet je gewoon even wennen aan een nieuwe indeling.., geef het even een kans)
swype heeft overigens verschillende talen onder long press spatie zitten..

Strava

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kii keyboard is een uitermatig prettig keyboard.
Kan je met heel veel settings zelf configureren, van kleur tot aan toetsindeling

• KoploperMau
Prulleman schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:20:
(misschien moet je gewoon even wennen aan een nieuwe indeling.., geef het even een kans)
Dat dacht ik zelf ook hoor, vooral de eerste twee dagen. Maar wennen lukt maar niet, vandaar de vraag. :)
Kii keyboard is een uitermatig prettig keyboard.
Deze ga ik proberen, bedankt!
Pagina: 1