"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Zet in je prefs (zie bovenaan) aan "threads laten zien bij reageren"
dan zie je alle replies als je zelf gaat antwoorden en kun je zoveel quotes opnemen als je maar wilt
dan zie je alle replies als je zelf gaat antwoorden en kun je zoveel quotes opnemen als je maar wilt
Als je in je prefs 'reacties laten zien bij je eigen reactie' oid hebt aanstaan kan je er meerdere d.m.v.
quoten.
Edit: ben niet echt de snelste vandaag
quoten.Edit: ben niet echt de snelste vandaag
Yep.Op zaterdag 09 juni 2001 17:24 schreef dennisdotcom het volgende:
De quote knopjes blijven dan staan
Op zaterdag 09 juni 2001 17:24 schreef dennisdotcom het volgende:
ikke kan het ookOp zaterdag 09 juni 2001 17:26 schreef Webgoodie het volgende:
Als je in je prefs 'reacties laten zien bij je eigen reactie' oid hebt aanstaan kan je er meerdere d.m.v. [afbeelding] quoten.
Edit: ben niet echt de snelste vandaag![]()
Op zaterdag 09 juni 2001 17:24 schreef dennisdotcom het volgende:
goed dat moest ik dus even uitproberen, en warempel het werkt nog ook... hartelijk dank allemaal....Op zaterdag 09 juni 2001 17:24 schreef mafiasven het volgende:
^^ nog makkelijker
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
en als je in lange topics bezig bent en show thread bij reply kan je niemeer opzetten wegens het niet werken hiervan bij grotere topics dan zet je de tekst die je wil quoten tussen [q ]tekst hier[ /q] (spaties weghalen:
je kan mijn bericht ook editen om te zien hoe'k dit heb gedaantekst hier
of je leest onze FAQ een keertje, meer bepaald http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#10
Verwijderd
heh, nooit geweten!Op zaterdag 09 juni 2001 17:24 schreef dennisdotcom het volgende:
En ikke altijd maar "quote dit bericht in een reactie" in een nieuw venster openen, knippen en weer plakken in m'n eigenlijke reactie
Weer wat geleerd
Verwijderd
Alleen bij bepaalde threads, zoals bijv. die over Aziatische dames in SG lijkt het me niet verstandig, thread bij reageren aan hebben staan.Op zaterdag 09 juni 2001 18:41 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
heh, nooit geweten!
En ikke altijd maar "quote dit bericht in een reactie" in een nieuw venster openen, knippen en weer plakken in m'n eigenlijke reactie
Weer wat geleerd
Dat gaat vanzelf overOp zondag 10 juni 2001 14:18 schreef gerritblaat het volgende:
ik voel me dom!
[TOTAAL OFFTOPIC NIET MEENENDE MODE]Op zondag 10 juni 2001 14:19 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf over![]()
Maar ik kom uit denbosch, en dat vind je zeker niet leuk ofzo hè!!
[/TOTAAL OFFTOPIC NIET MEENENDE MODE]
Pagina: 1