Thanks Groenie!
Helaas kwam je uitleg niet helemaal op tijd.

Om 20:00 uur had ik het in elkaar en had ik beeld (Windows).
Hier mijn bevindingen voor de rest van de lezers.
Installatie
De PSU installeren was al een uitdaging voor mij. De fan moest naar beneden, dat was eigenlijk het enige dat ik kon bedenken. Heb snel op internet een plaatje gevonden hoe hij er precies in moest tho. So far so good inderdaad. SSD en HDD waren erg makkelijk in dat bracket te plaatsen. Dat was het enige dat echt vlekkeloos ging. Of ja, de SSD kan ik maar aan één kant bevestigen, waardoor de andere kant wat 'omhoog' getrokken wordt. Dat is voor zo'n SSD echter niet zo'n probleem.
Ik had buiten de case al geheugen + de CPU + stock cooler geplaatst. Dat scheelde gedoe in de kast.
Alleen kreeg ik het moederbord niet goed op z'n plaats? Dat kwam volgens mij door dat ijzeren framepje om de poorten aan de achterkant. Die kreeg ik op de een of andere manier niet goed doorgedrukt. Uiteindelijk heb ik de twee schroeven die dicht bij die poorten zitten er wel in, maar die andere twee niet. Een heb ik er nu scheef in zitten en een heb ik maar los gelaten.
De GPU was voor mij minder werk dan ik gedacht had. Met wat voorzichtig heen en weer wrikken zat hij er uiteindelijk vrij snel in. Wel plaatsen van boven naar beneden. Via de zijkant de kast in krijgen, gaat niet lukken.
De volgorde die voor mij werkte was dus:
• Alle componenten uit de kast schroeven
• PSU plaatsen
• SSD + HDD plaatsen
• Brackets verwijderen waar de GPU komt
• Moederbord prepareren door geheugen + CPU + cooler te plaatsen voordat je het moederbord er in legt
• Moederbord er in leggen en vast maken
• GPU plaatsen met wat wrikken
Optionele installatie
Omdat ik mijn oude DVD speler wil opdoeken en deze kast aan een TV komt te hangen, heb ik er een slimline DVD speler bij gekocht. Die was lastig leverbaar volgens de PW, maar Amazon.de had er nog een liggen. Alleen heb ik een OEM besteld. Hier zitten geen kabels bij. Helaas heeft slimline een ander type connector nodig en kwam ik daar pas achteraf achter.
Deze connector wordt niet door het moederbord of de voeding meegeleverd. Opletten dus! (of mijn fout, zo zou je het ook kunnen zien

)
TODO
• Testen of het met HDMI via mijn versterker op TV ook goed werkt (hij hangt nu nog even aan een monitor)
• Kast dicht maken en kabels geleiden
Conclusies
Monteren is wat werk, maar de stats zijn ronduit geil te noemen.
Het systeem is zelfs als het open is, muisstil.
Cold boot in ca. 9 seconden.
(Windows 7 HomePremium, drivers van chipset + video, verder niets geinstalleerd nog)