kan dit.
Die pc speakertjes zijn nixs dat weet ik maar ik wil wel 3D sound hebbuh weet iemand daar een oplossing voor
Die pc speakertjes zijn nixs dat weet ik maar ik wil wel 3D sound hebbuh weet iemand daar een oplossing voor
Nee, dat is alleen zo bij een kaart die volledig A3d ondersteunt, niet bij EAX van CreativeOp zaterdag 09 juni 2001 17:24 schreef GambitRS het volgende:
Als je een SBLive ofzo hebt dan heb je al 3D geluid met een koptelefoon....
Je hebt dan een versterker nodig met een 4-kanaals input. Die bestaan, voor zover ik weet niet. Dus moet je een (dolby) versterker hebben met een 5.1 input. Daar kan je je geluidskaart op aansluiten en al je geweldige effecten op loslaten.Op zaterdag 09 juni 2001 17:18 schreef MaTaT het volgende:
kan dit.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Je moet dus (als je 5.1 geluid uit je PC wil hebben) een 5.1 geluidskaart kopen met een decoder ingebouwd. Uit me kop ken ik er maar eentje: de Live! 5.1 maar ik weet dat terratec ook onderweg is met een 5.1 kaartje (is die er al?).'5.1-CHANNEL INPUT FOR DOLBY DIGITAL (AC-3)To enable the future set-up of a Dolby Digital Home Theatre, the unit incorporates a Dolby Digital (AC-3) 5.1-channel input terminal.
Verwijderd
Verwijderd
Nog even gekeken en JvS heeft inderdaad gelijk. Sorry daarvoor, ik was al een tijd niet meer achter m'n stereo geweest.[b]Op zaterdag 09 juni 2001 22:21 schreef JvS het volgende: Je hebt waarschijnlijk een optische uitgang van je cd-speler aangezien voor optische ingang. Er staat letterlijk dat je een 5.1-channel input hebt. Dat zijn dus 6 aparte tulp stekkertjes voor L, R, C, LS, RS, Sub.
Hehe, daar kom ik ook niet dagelijks.Op zondag 10 juni 2001 17:07 schreef Raampie het volgende:
[..]
Nog even gekeken en JvS heeft inderdaad gelijk. Sorry daarvoor, ik was al een tijd niet meer achter m'n stereo geweest.
Nog nooit van gehoord, ik denk het niet dus. Helaas.Op zondag 10 juni 2001 10:41 schreef MaTaT het volgende:
Ik dacht eigenlijk iets op een hele simpele manier-> uit je pc komt er voor en achter signaal als je die 2 versterkt doormiddel van een sub met versterker ( kan je die los kopen? )
Eeeh,en dan daar je speakers op maken met gewoon een T splitsing tussen je audio setje en je speakers. is dat mogelijk?
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV