Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 21:35

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Topicstarter
Goeiemorgen allen,

Ik zoek voor het volgende een oplossing:
Door een bug in verschillende EA Games willen de spellen niet starten als alle 4 mijn schermen (verbonden met 1 computer) zijn ingeschakeld.
Zodra deze via Apparaatbeheer worden uitgeschakelt draaien de games prima. Als de game gestart is kan ik de schermen weer inschakelen zonder dat de game crashed. Ik zoek een tool die dit kan automatiseren.

Onder andere heb ik al gekeken naar NirCMD, DevCon en AutoHotkey_L, maar deze zijn gericht op 1 apparaat per instantie.

Hoofdbrekend maar er niet uitkomend hoop ik hier heil te vinden :)

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je ook al gezocht op het aansturen van Apparaatbeheer via Powershell? Hier moeten APIs voor zijn. Dan kan je het script aftrappen, die schakelt je schermen uit, start het spel, wacht 10 seconde of hoe lang je ook wilt en schakelt ze dan weer in.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 21:35

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Topicstarter
Thanks voor de tip, die ga ik morgen verder uitzoeken! Echt weer zoiets wat we wel op de opleiding hebben gehad, maar wat niet boven kwam haha

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hehe, als Linux gebruiker denk ik al snel aan oplossingen via scripts. ;) Bij Windows is Powershell nu eindelijk eens nuttig, de command prompt is nogal beperkt in dat opzicht.

Commandline FTW | Tweakt met mate