Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoek knowledge base software (linux + website interface)

Pagina: 1
Acties:

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11 09:37
Beste,

Ik ben al enige tijd bezig met het zoeken van de juiste knowledge base software. Momenteel heb ik opendocman draaien. Echter mis ik 2 grote functies binnen dit pakket. Namelijk het online aanpassen van documenten en het zoeken in documenten.

Voor de rest een ideaal klein snel en doet wat het moet doen.

Ik heb heel http://sourceforge.net/ afgezocht en enkele software geinstalleerd. Maar niks gevonden.

Wat zoek ik:
+ Bij houden van documenten ( versie beheer hoeft niet persee) + categoriseren
+ Online aanpassen van documenten (afbeeldingen copy/past functie )
+ Search functie moet vlekkeloos werken ( misschien wel het belangrijkste )
+ User afhankelijk ( kunnen zien wie wat heeft aangepast (nice to have))

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
Wat voor documenten hebben we het over? Wil je echt dingen als Word documenten, PDF-bestanden etc uploaden?

Anders is een Wiki misschien een idee? Dat heb je met MediaWiki zo draaiende, heb je alleen maar een webserver (Apache + PHP + MySQL) nodig.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 20:56
Een wiki gebruiken? Bij ons werk gebruiken we dat als knowlegde base.

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11 09:37
ThinkPadd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:32:
Wat voor documenten hebben we het over? Wil je echt dingen als Word documenten, PDF-bestanden etc uploaden?

Anders is een Wiki misschien een idee? Dat heb je met MediaWiki zo draaiende, heb je alleen maar een webserver (Apache + PHP + MySQL) nodig.
Misschien was mijn uitleg een beetje te kort. Maar word documenten hoeft niet. Ik moet online aanpassingen kunnen maken en opslaan ( het zou fijn zijn om afbeeldingen er in te kunnen kopieeren in de plaats van uploaden en toevoegen). Wiki vind ik zelf niet echt fijn werken.

dit systeem vind ik erg fijn werken:
Afbeeldingslocatie: http://installatron.com/images/remote/ss4_opendocman.png

[ Voor 7% gewijzigd door Killertjuh op 17-04-2014 09:35 ]