Kan ik amazon.de niet helemaal weggooien uit prijsalerts?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin198
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09 18:20
Ik irriteer me een beetje aan onterechte prijsalerts van amazon.de. Ik kan en wil daar niks kopen. Maar telkens krijg ik prijsalerts omdat amazon een prijs verlaagt net onder mijn grens, waar ik dus geen bal aan heb. Kan ik prijsalerts voor amazon niet helemaal uitschakelen, dat hij mij alleen alert voor de rest?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, en zie meerdere mensen die dit irritant vinden, maar geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Maar waarom kun je daar niks kopen dan? Ze bezorgen de meeste producten gewoon in Holland.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin198
Datafeest schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:13:
Maar waarom kun je daar niks kopen dan? Ze bezorgen de meeste producten gewoon in Holland.
Ik kan geen duits, ik heb geen creditcard, en ik wil het gewoon niet omdat retourneren & garantie enz onhandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:22

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Deze featurerequest mag naar Mooie Features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inkoppertje, de feature is dus concreet: zelf kiezen een specifieke shop weg te laten uit de alert. Een ander zal problemen hebben met een andere shop :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:25

crisp

Devver

Pixelated

F_J_K schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:58:
Inkoppertje, de feature is dus concreet: zelf kiezen een specifieke shop weg te laten uit de alert. Een ander zal problemen hebben met een andere shop :P
Ik denk eerder aan het kunnen toepassen van filters mbt betaling, aflevering etc. Amazon.de valt altijd al standaard buiten de pricelisting omdat ze geen iDeal doen.

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 17-04-2014 22:09 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robin198
crisp schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:08:
[...]

Ik denk eerder aan het kunnen toepassen van filters mbt betaling, aflevering etc. Amazon.de valt altijd al standaard buiten de pricelisting omdat ze geen iDeal doen.
Precies. Kijk ik vind het niet erg dat hij er helemaal onderaan bijstaat, maar dat ik elke keer van die nutteloze alerts krijg baal ik wel een beetje van. Zeker als de nl shop dan nog stukken duurder is. Dan kan ik dus ook geen goede alert maken onder de nl prijs want die is dan zogenaamd al zo laag door amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor de feedback. De pricealert werkt nu inderdaad redelijk simpel, komt een product beschikbaar of bereikt het product de prijs die je hebt ingevoerd, dan krijg je hiervan een alert. De alert houd nu geen rekening met wensen rondom de betaling en verzending of het land van herkomst. Ik kan me voorstellen dat de alert die door prijzen van Amazon worden verzonden niet relevant voor je zijn. Maar zoals je hierboven ook ziet, maakt het niet voor elke gebruiker waar vandaan geleverd wordt en is de prijs die voor Amazon wordt gestuurd wel relevant.

We willen de alert zo simpel mogelijk maken, en je niet teveel vermoeien met aanvullende vragen over wanneer je de alert wel en niet zou willen ontvangen. Maar het is mooie feedback, we gaan er eens over nadenken.

Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robin198
Maite de Jong schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:10:
Bedankt voor de feedback. De pricealert werkt nu inderdaad redelijk simpel, komt een product beschikbaar of bereikt het product de prijs die je hebt ingevoerd, dan krijg je hiervan een alert. De alert houd nu geen rekening met wensen rondom de betaling en verzending of het land van herkomst. Ik kan me voorstellen dat de alert die door prijzen van Amazon worden verzonden niet relevant voor je zijn. Maar zoals je hierboven ook ziet, maakt het niet voor elke gebruiker waar vandaan geleverd wordt en is de prijs die voor Amazon wordt gestuurd wel relevant.

We willen de alert zo simpel mogelijk maken, en je niet teveel vermoeien met aanvullende vragen over wanneer je de alert wel en niet zou willen ontvangen. Maar het is mooie feedback, we gaan er eens over nadenken.

Bedankt
Wel top dat jullie het simpel willen houden, maar ik denk dat meer mensen tegen dit probleem aan lopen maar het misschien niet melden.
Ik zou zeggen laat het standaard gewoon hoe het is, maar maak een optie om buitenlands (momenteel alleen amazon dus) uit te zetten. Ik zou het erg waarderen en heel moeilijk kan het niet zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:38
Lijkt mij ook een fijne feature. Een aantal shops hebben lage reviewcijfers, maar staan af en toe wel als goedkoopste bovenaan in de pricewatch. Op die manier triggeren ze een alert, waar ik niks aan heb omdat ik het product daar niet wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:20

DukeBox

loves wheat smoothies

Beetje offtopic, maar...
google translate of je zoekt de artikel code op .co.uk
ik heb geen creditcard
paypal
en ik wil het gewoon niet omdat retourneren & garantie enz onhandig is.
is met een NL retour adres niet anders dan andere landen. Soms zelfs voordeliger omdat het Duitse (Europese) garantie stelsel van toepassing is i.p.v. dat voor iedere partij anders uitlegbare NL gebeuren.

Koop zelf bijna wekelijks op amazon.de en ben juist blij met de alerts want het scheelt vaak toch aanzienlijk met de NL shops, zeker door de (meestal) gratis verzending.

[ Voor 18% gewijzigd door DukeBox op 24-04-2014 22:04 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Amazon doet toch niet aan Paypal? Althans, ik dacht dat Amazon creditcard-only was.

En sinds wanneer hebben ze een NL retour adres? Dat is nieuw voor mij :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:25

crisp

Devver

Pixelated

Robin198 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:47:
[...]

Wel top dat jullie het simpel willen houden, maar ik denk dat meer mensen tegen dit probleem aan lopen maar het misschien niet melden.
Ik zou zeggen laat het standaard gewoon hoe het is, maar maak een optie om buitenlands (momenteel alleen amazon dus) uit te zetten. Ik zou het erg waarderen en heel moeilijk kan het niet zijn toch?
Ik ben ook van mening dat het kunnen opgeven van een filter voor pricealerts van grote toegevoegde waarde is, echter is dat technisch gezien verre van triviaal omdat je dan niet meer te maken hebt met 1 simpele vergelijking (n.l. prijs) maar per individuele price alert met een filter dat toegepast moet worden. Vooral performance-technisch heeft dat dus nog wel wat implicaties...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin198
DukeBox schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:01:
Beetje offtopic, maar...

google translate of je zoekt de artikel code op .co.uk
http://translate.google.c...%3A%2F%2Fwww.amazon.de%2F
Ja want dat werkt echt goed ja :X
paypal
Ehm, ik zie echt alleen cc mogelijkheid met mijn gebrekkige duits, weet je dit zeker?
is met een NL retour adres niet anders dan andere landen. Soms zelfs voordeliger omdat het Duitse (Europese) garantie stelsel van toepassing is i.p.v. dat voor iedere partij anders uitlegbare NL gebeuren.

Koop zelf bijna wekelijks op amazon.de en ben juist blij met de alerts want het scheelt vaak toch aanzienlijk met de NL shops, zeker door de (meestal) gratis verzending.
NL retour adres? Bron?
Pagina: 1