Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Gevraagd feedback namens een kennis.

Een kennis van ons is professioneel poker speler en die vraagt om feedback de bedragen liegen er niet om het gaat om duizende euro's soms wel 20.000 a 30.000 per dag, nou heb ik twee vragen namens hem.

1 de pokerstars app is zo wel beschikbaar in android als in ios formaat wat zou voor hem de beste keuze zijn en waarom?

2 de tablet gaat dienen als back-up wanneer zijn verbinding op de pc er uit vliegt het moet dus een 3g tablet worden en absoluut geen wifi.

alvast reuze bedankt :P

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:52

DukeBox

loves wheat smoothies

1: volgens de laatste tests blijkt android stabieler dan ios.. mogelijk is dat iets om de keuze op te baseren.
2: wat is je vraag ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
sorry zie het

3g based tablet :-)

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Gezien de bedragen, waar 't hier om gaat, zal de prijs wel niet zoveel uitmaken ;), de vraag is dus: hoe ervaren is je kennis met mobiele telefoons en hun OS'en? Ik heb de indruk, dat hij daar niet zoveel interesse in en/of ervaring mee heeft, anders zou hij wel zelf weten, wat aan te schaffen :).
Wanneer hij dus meer tijd besteedt aan pokeren, dan aan smartphones, etc., zou ik een iPad adviseren, bijna iedereen kan daarmee (leren) omgaan (zelfs mijn oom van 78).