Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Engels Taalpakket voor Office 2007, waar downloaden?

Pagina: 1
Acties:

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:32
Hey guys,

Een vriend van mij vroeg me te helpen bij een situatie tussen zijn bedrijf en zijn IT service provider. Het is namelijk zo dat zij in het bedrijf één brits persoon hebben (in Engeland gevestigd), maar die heeft eigenlijk nooit Office gebruikt, omdat het bedrijf alleen NL licenties heeft voor Office. Licenties voor Office pakketten hebben we wel, maar geen Engels taalpakket.

Nu is het toch nodig dat hij Office (Word/Outlook) gaat gebruiken, maar aangezien ze geen UK edition hebben, schijnt er een probleem te zijn? Nu hebben ze het advies van hun IT provider gekregen: "Office 2007, alsmede de taalpakketten zijn niet beschikbaar. Om Office in het Engels te hebben, ben je genoodzaakt om een Office 2013 Standard UK edition aan te schaffen á 429eu, ex btw, ex installatie.".

Ondanks alles legaal moet, kan ik me haast niet voorstellen dat, aangezien er een Office licentie is, er niet nog ergens een UK taalpakket beschikbaar is die we kunnen installeren, over de NL edition heen. Om nog maar te spreken over de belachelijk hoge prijs van 429 euro voor één Office business licentie.

Wie o wie kan mij helpen? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sjeefr op 16-04-2014 19:08 ]

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-11 14:56
Je kunt toch gewoon een Engelse versie van office kopen in een normale Nederlandse winkel of webshop. Dan betaal je ongeveer 70 euro en heb je Office 2013 legaal.

Je moet connected zijn

• Sjeefr
icter-tje schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:15:
Je kunt toch gewoon een Engelse versie van office kopen in een normale Nederlandse winkel of webshop. Dan betaal je ongeveer 70 euro en heb je Office 2013 legaal.
Er moet Outlook bij zitten, dus daarmee kom je gelijk op minimaal de Office 2013 zelfstandigen UK editie uit, á 229, @ Bol.com - maar dan hiervoor moet betaald worden. (70 euro was overigens geen probleem geweest).

Ik vermoed echter dat het zonder aanschaf van software, maar met een simpele download van een taalpakket moet kunnen, vandaar ook de vraag. :) - Bedankt voor je reactie!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Office Language Interface Pack (LIP) downloads ?

edit: Crap, geen Engelse LIP.

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 16-04-2014 19:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Sjeefr
Ik zie Engels er helaas niet bij zitten. :P - Toch bedankt!

Edit: Ik zie dat je het zelf al zag, hoe verwijder ik deze reactie? xD

[ Voor 9% gewijzigd door Sjeefr op 16-04-2014 19:30 ]

• icter-tje
Je kunt ook een Engelse Office 2007 downloaden via torrents en dan je legale serial ingeven?

Je moet connected zijn

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Je kunt een engelse uitvoering zoeken uit een "minder legale bron" of vanaf MSDN als je een subscription hebt. Als het goed is kun je die uitvoering probleemloos activeren met een licentie die beschikbaar is, die zijn als het goed is niet meer taal/regio gebonden.

• icter-tje
AktiveHate schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:32:
Je kunt een engelse uitvoering zoeken uit een "minder legale bron" of vanaf MSDN als je een subscription hebt. Als het goed is kun je die uitvoering probleemloos activeren met een licentie die beschikbaar is, die zijn als het goed is niet meer taal/regio gebonden.
Precies wat ik bedoel :P

Je moet connected zijn

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zoek anders eens op MSDN: MSDN Subscriber Downloads de Engelse versie van de Office die je nu hebt en geef de SHA-1 hash aan Google, dan vind je de iso wel ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1