cs in d3d draaien

Pagina: 1
Acties:

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
Dit is al eens voorbij gekomen voor de crash maar dat topic is er nu dus niet meer.

Maar dr was een of andere regel die je aan CS moest toevoegen als je mouselag in d3d had nu wil ik dus graag weten wat die regel was en waar je hem in moest zetten.

greets ||\\//|| irage

https://www.afrikareisopmaat.nl

• Ericston
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-11 16:39
Uit de Half-Life readme.txt:
Direct3D Input seems lagged.
If your input seems to lag behind the visual display on occasion, add this line to your d3d.cfg file:

gl_d3dflip 1

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gewoon lekker openGL draaine ;)

• Mirage
stom dat ik daar niet eerst in kijk ja |:( . bedankt in ieder geval :) .

• Mirage
opengl geeft error bij mij dus ik dacht kijk effe of het aan opengl ligt dat cs na tijdje hangt. K hoorde dat meer mensen problemen met win xp en CS in opengl hadden.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Laat ik het zo zeggen, ik had echt VAGE voeten in d3d (muis haperde, ik kon niet draaien als er een smokegrenade overkwam terwijl fps goed zat was etc etc). Nooit meer last van gehad sinds ik OpenGL ben gaan draaien :)

• Mirage
Ik draai ook liever opengl maar ben er net achter dat pc hing door opengl. D3d draait ook goed bij mij nu. Ik ben weer gelukkig :) .

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik kan geen custom sprays zien in D3D en ook sommige decals zie ik niet :?

OpenGL is beter hoor.

(GF2MX hier.)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Mirage
zoals ik al zei ik draai ook liever opengl. Maar als d3d het bij mij wel goed doet en opengl na 15min hangt moet ik wel d3d draaien toch en tot nu draai ik d3d zonder probs :) .

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Dat is een goeie zaak. *D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ow.. naja. aangezien je al geholpen bent. Nu ff vragie van mai kant.. :)

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen frame drop krijg bij smoke grenades?
Stats:
AMD 1,2 GHZ
Geforce 2 GTS 32 mb.
256 mb. werkgeheugen
11.11 detonator d8 ik

Ik heb bij config.cfg zo gezet dat ik max 100 fps haal... maar alsnog blijf ik haken op 85 fps.. :?

Maar het is echt onwijs irri dat ik opeens 30 fps krijg als er een smoke gegooid wordt. Het was iets met smoke_Puffs ofzo... maar ben ff vergeten... :)

Ow ja... en hoe kan ik zo hoog mogelijk FPS halen als ik night vision aan heb? Ik ben namelijk aardig blind en ik gebruik bijna altijd night vision.. :D

Verwijderd

max_smokepuffs 1

Helpt beswel behoorlijk...

Verwijderd

Met smoke grenades heb ik geen framerate drop, maar met veel actie (granaten, veel t's en ct's in beeld) wél heel erg, ik draai OpenGL met onderstaand systeem.

Volgens mij kan het ook aan m'n Internet verbinding liggen die niet altijd even lekker loopt (Mxstream) want elke frame wordt toch geupload ofzoiets?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Ik heb maar een constante framerate 42.5 fps, terwijl mijn max_fps op 100 staat.

Keb ghz, gf en 196 sdram, dus daar leggut niet aan...

In opengl btw.

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik heb het probleem dat op random tijdstippen mijn win2k met CS bevriest met een mooi haperend geluidje door mijn speakers. (ik weet dat er ook andere mensen zijn met hetzelfde probleem)

Oh ja OpenGL

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Ik heb het probleem dat op random tijdstippen mijn win2k met CS bevriest met een mooi haperend geluidje door mijn speakers. (ik weet dat er ook andere mensen zijn met hetzelfde probleem)
Oh ja OpenGL
Weet niet of dat je de volgende instellingen in Win2k kan doen, maar probeer je swap file eens op een vaste grootte te zetten. Als je 256 MB RAM hebt zet et dan op 384 minimum en ook 384 max. Je HD's op sleep altijd uit, en als dat nog niet gedaan is DMA aan. Toen ik dat bij een kameradski gedaan had had ie nooit meer kleine HD lagjes... Hij had er echt om de 8 seconden last van ofzo...
Vervelend....

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Om precies te zijn doet ie dan helemaal niets meer en moet ik rebooten, dus mijn hele compie staat stil. heb 512 mb ram dus dat is het probleem niet

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1