Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, mogelijk wat schoolwerk en downloaden van films etc. Ik wil er een behoorlijke tijd mee vooruit kunnen zonder te upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik wil voor de pc alleen maximaal €2500,= uitgeven. (exclusief randapparatuur, verzending, etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen wat randapparatuur. Wil nog wel een nieuwe monitor, advies?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Hij moet redelijk futureproof zijn.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet nee.
Dit was 't, ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven over wat ik beter/anders zou moeten doen, en of alles bij elkaar past.
Alvast bedankt!
Voornamelijk gamen, mogelijk wat schoolwerk en downloaden van films etc. Ik wil er een behoorlijke tijd mee vooruit kunnen zonder te upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik wil voor de pc alleen maximaal €2500,= uitgeven. (exclusief randapparatuur, verzending, etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen wat randapparatuur. Wil nog wel een nieuwe monitor, advies?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Hij moet redelijk futureproof zijn.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet nee.
Dit was 't, ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven over wat ik beter/anders zou moeten doen, en of alles bij elkaar past.
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,50 | € 194,50 |
| 1 | Asus Z87-Deluxe | € 213,04 | € 213,04 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 780 3GB Superclocked NVIDIA Cooler | € 472,- | € 472,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | NZXT Phantom 820 | € 233,- | € 233,- |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 63,04 | € 63,04 |
| 1 | G.Skill Ares F3-1866C10-32GAB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic X-850 | € 158,- | € 158,- |
| 1 | Seagate 600 (5mm) 480GB | € 334,01 | € 334,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.735,54 | |