Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op 2dehands een camera gekocht, sony t99.
dit is met touch screen, maar er is denk ik gewoon slijt op of vreemde vet plekken.
zie de foto, het is geen ruis, maar vreemde klijne plekken, over heel het scherm
heeft iemand hier een oplossing voor, ik heb al met wat (niet schadelijke) producten geprobeerd, maar het lukt niet echt, misschien is het gewoon niet repareerbaar?

Afbeeldingslocatie: http://i363.photobucket.com/albums/oo74/skatersan/webcam-toy-image1.jpg

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Polijsten?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:40

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Touchscreen he? Waarschijnlijk een resistiefscherm... Als deze assumptie klopt is het waarschijnlijk de harde beschermlaag van de digitizer. Bij een van mijn N900's is dit ook het geval, op het eerste gezicht lijkt het viezigheid maar in werkelijkheid is het de bovenste layer die loslaat/losgelaten is.

Betreft polijsten, ik heb wel eens mijn nokia 3250 gepolijst maar dat was nog een tank en met harder glas, met mijn N900 durfde ik het niet aan vanwege het zachtere scherm en dat ik bang was dat ik dus de hele
Digitizer zou slopen...

Ik hoop voor je dat het echt viezigheid is en niet het bovenste laagje van de digitizer. Want als het die laatste is, blijf je de viezigheid houden(zijn eigenlijk krassen) want een digitizer is van zachter materiaal.

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-01 10:19
Als het aan de buitenkant zit zou je eens een goede ontvetter kunnen proberen, bijvoorbeeld Dasty van de Wibra. Klein beetje op een doek en dan voorzichtig poetsen. Ik heb zo eens de anti reflectiecoating van een autonavigatie verwijderd. Die coating kon schijnbaar niet tegen warmte en was helemaal lelijk en doorgelopen.

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.