Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Policies omzeilen

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views

• Kladdos
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-05-2015
Beste Tweakers,

Ik ben momenteel stage aan het lopen op het Augustinuscollege. Nu heb ik de opdracht gekregen om lekken in hun security te vinden.

(met een studenten account kijken of ik bepaalde regels kan omzeilen. (windows files verwijderen zonder admin te zijn mezelf proberen admin rights te geven... etcetera...)
Ik weet niet zo goed wat ik kan proberen. Ik heb meerdere dingen geprobeerd met cmd/powershell, maar het is me nog niet gelukt iets te verwijderen. hebben jullie misschien een idee?

hartelijk dank voor jullie hulp alvast,

Kladdos

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hulp vragen bij het doorbreken van beveiligingsmaatregelen is volgens mij niet toegestaan op Tweakers en GoT.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:17

lier

MikroTik nerd

Uitgaande dat je intenties integer zijn (ik ben een positief mens):

Wat heb je tot nu toe geprobeerd?
Waar heb je je informatie gehaald?

Ik krijg het gevoel dat je "al je huiswerk" op GoT gooit (en dat is natuurlijk niet de bedoeling).
Hopelijk kan je het gevoel wegnemen (bovenstaande vragen beantwoorden) zodat dit topic niet (ook) gesloten wordt.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-11 14:11
Gewoon een goede PenTest pakketje draaien , Ik gebruik hier zelf MetaSploit Enterprise voor maar je zou misschien ook all een paar dingen kunnen oppikken met de community versie.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:08

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Wel mooie omschrijving van je probleem, maar las je echt wil geholpen worden moet je alles op papier laten zetten met handtekeningen en hier posten ;)(alle ik vermoed dat toch dat je dan beter word geholpen), maarja dan kan de rest ook meelezen en hetzelfde proberen.

Mmmh dat word dus niets.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ten eerste is het de bedoeling dat je je huiswerk zelf doet. Zo leer je er nog wat van bijvoorbeeld.
Ten tweede is het vragen om hulp bij het omzeilen van een bedrijfs/school policy gewoonweg niet toegestaan. Niet omdat we je willen pesten, maar puur vanwege de aansprakelijkheid.
Sleutelwoord in deze is de controleerbaarheid en verantwoordelijkheid. Wij willen op geen enkele manier verantwoordelijk worden gesteld voor het feit dat een gebruiker, met behulp van onze leden, een netwerk heeft weten open te hacken, en dat er bedrijfsgeheime informatie naar buiten is gelekt.
Zie ook: NT FAQ

[ Voor 3% gewijzigd door Equator op 16-04-2014 19:19 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.