Ik ben een nieuwe game-pc aan het samenstellen, aangezien mijn huidige standaard laptop niet voldoet 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem:
Ik speel momenteel vooral LOL, maar wil met dit nieuwe systeem ook nieuwere en zwaardere games uit gaan proberen. Daarnaast wat internetten, office etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 700, maar liever minder. Indien het echt interessant is valt het budget ook nog wel iets te verhogen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een standaard toetsenbord en muis van logitech. Voor de rest heb ik alles nog nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast
CPU
RAM
Moederbord
DVD-Brander
Voeding
Scherm
Videokaart
SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Systeem wat ik tot nu toe samen heb gesteld is AMD gebasseerd, voornamelijk ivm de prijs. Maar als iemand mij kan overhalen om voor intel te gaan ben ik zeker bereid te luisteren!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, richting de toekomst zou ik graag naar een eyefinity (of de nvidia tegenhanger) gaan met een 3 scherm setup. Als ik het goed heb ondersteund de kaart die ik nu heb uitgekozen dat.
Wat ik zover heb uitgekozen:
Ik ben benieuwd naar aanvullingen/opmerkingen en advies! Mis ik misschien nog iets?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem:
Ik speel momenteel vooral LOL, maar wil met dit nieuwe systeem ook nieuwere en zwaardere games uit gaan proberen. Daarnaast wat internetten, office etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 700, maar liever minder. Indien het echt interessant is valt het budget ook nog wel iets te verhogen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een standaard toetsenbord en muis van logitech. Voor de rest heb ik alles nog nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast
CPU
RAM
Moederbord
DVD-Brander
Voeding
Scherm
Videokaart
SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Systeem wat ik tot nu toe samen heb gesteld is AMD gebasseerd, voornamelijk ivm de prijs. Maar als iemand mij kan overhalen om voor intel te gaan ben ik zeker bereid te luisteren!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, richting de toekomst zou ik graag naar een eyefinity (of de nvidia tegenhanger) gaan met een 3 scherm setup. Als ik het goed heb ondersteund de kaart die ik nu heb uitgekozen dat.
Wat ik zover heb uitgekozen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 93,03 | € 93,03 |
| 1 | ASRock 960GM/U3S3 FX | € 45,53 | € 45,53 |
| 1 | XFX Radeon R9 270 2GB Double Dissipation Edition | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Aerocool Strike-X One | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Iiyama ProLite E2278HD Zwart | € 121,- | € 121,- |
| 1 | GeIL Black Dragon 8GB(2x4GB) DDR3 PC3-12800 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,38 | € 13,38 |
| 1 | MS-Tech MS-N550-VAL | € 27,30 | € 27,30 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 57,85 | € 57,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 595,99 | |
Ik ben benieuwd naar aanvullingen/opmerkingen en advies! Mis ik misschien nog iets?