Muziek overzetten via itunes werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:33
Hoi ik heb een probleem. Ik wou net wat muziek op m'n Iphone 5s zetten. Ik ging in itunes naar Iphone>Op deze Iphone en dan wou ik vanuit mijn mappen met muziek slepen naar de itunes map maar er komt dan een rood rondje (soort van verboden toegang) wat kan dit zijn?

Bedankt alvast.

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 20:23
Heb je wel eens eerder muziek op je iphone gezet? Staat er nog iets van een tekst bij rood rondje? Meer informatie zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Heb er al vaker muziek opgezet gezet idd, net staat geen info bij. Maar als ik via de verkenner rechtermuisknop kopieren naar iphone kies staat er :Kan het item niet kopiëren: het apparaat antwoordt niet meer of de verbinding met het apparaat is verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Hij doet het! Wel is alle muziek eraf helaas. Ik heb itunes opnieuw geinstalleerd, hielp niet. Toen heb kreeg ik een melding dat de iphone dacht dat hij op me laptop was aangesloten, maar hij is op me desktop aangesloten. (waarschijnlijk was dat de boosdoener) ook heb ik een vinkje gezet dat ik handmatig muziek wil toevoegen. Lijkt opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-09 07:58

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Dan was hij via wifi met de laptop verbonden in plaats van met de kabel aan de desktop....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Toen ik hem aan de laptop aansloot was gewoon met kabel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 20:23
Is het niet zo dat je vanaf 1 pc muziek over kan zetten naar iphone? Dus je kan muziek van je desktop of van je laptop overzetten en niet van beide, dan krijg je volgens mij een deze iphone is gekoppeld aan ander pc waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 21:25

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Dat laatste is correct: je iDevice (iPod, iPhone of iPad) kan maar met 1 iTunes-library tegelijk gesynchroniseerd zijn. Zodra je dus vanuit een andere library muziek wilt overzetten, wist 'ie alles van de vorige library van je iPhone.

Oplossing? Muziek éérst overzetten naar je 'eigen' library (nu je pc dus) en vanuit dáár syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Synchroniseren werkt niet. Handmatig beheren zorg ervoor dat dit wel kan.
Pagina: 1