Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke laptop zal ik nemen?

Pagina: 1
Acties:

• Ik vind mooi
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 29-11 15:48
Beste Tweakers,

Op dit moment ben ik op zoek naar een laptop, ik heb zelf nog nooit een laptop in bezit gehad of uitgekozen. Zelf ben ik redelijk ervaren op computerhardware gebied (zelf mijn pc's in elkaar zetten) echter de keuze aan laptops duizelt mij.

Met de laptop ben ik verschillende dingen van plan om te doen:
- DJ-en, ik sluit mijn digitale DJ controller hierop aan om hiermee te kunnen draaien, hiervoor gebruik ik Serato DJ met de pitch 'n time
- Gamen, ik wil hier wat games op gaan spelen, het hoeft zeker niet op high. Meer in een situatie wanneer ik niet bij mijn desktop ben en toch wat erop wil gaan spelen (denk aan League of Legends, Max Payne 3, Tomb Raider, BF 3, GRID 2). Als de games maar op medium draaien met een normale fps: 30-60.
- Aantekeningen
- Muziek bewerken met Ableton Live

- Mijn budget is 700-950 Euro (hoe minder hoe beter eigenlijk)
- Gewicht is niet echt een issue, mijn draaiset weegt al meer dan 5kg dus in dat opzicht is dat niet erg. Accu hoeft ook niet zo'n probleem te zijn, meestal ben ik in de buurt van een stopcontact. Accuduur van 4-5 uur zou desalniettemin fijn zijn.

- Ik zat vooral te kijken naar de Dell Inspirion 15" van 899 (hier is nu korting op en met codes is dit 680 euro), hier hoor ik echter niet de beste verhalen over en heeft een Dual-Core ipv een Quad-Core, maar gamed wel goed
Ook de Asus N550JV heeft mijn oog. Misschien net wat te duur
Elk andere laptop waar jullie op kunnen komen!

Alvast bedankt en zeer vriendelijke groet!