"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Si vis pacem, para bellum
Hoe heb je de image er op gezet?
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
De SD-kaart (16 GB) is gewoon uit te lezen in Windows, als een schijf van 40 MB groot. Lijkt me wel logisch toch, omdat hij o.a ook FAT is, en de rest een Linux-partitie die Windows niet snapt?
[ Voor 50% gewijzigd door AW_Bos op 15-04-2014 21:26 ]
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Verder was ik in de veronderstelling dat hij alles zou laden vanuit een eigen flash-disk ofzo, en dat hij zonder kaart ook beeld aan moest geven. Blijkbaar dus niet....
[ Voor 46% gewijzigd door AW_Bos op 15-04-2014 22:44 ]
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
beetje op een watten staafje en er over heen gaan
je kan ook niet van een USB-stick OID booten.
wat hierboven is voorgesteld kan je proberen, met pure alcohol de connectoren schoonmaken.
(wel eerst de raspberry pi uitzetten) en laten verdampen,
daarna opnieuw proberen
Ik had hetzelfde, bij mij had ik de kaart er niet ver genoeg ingeduwd
Zoals gezegd is dit niet het geval. De RPi is zo ontworpen, om 2 redenen:AW_Bos schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:39:
Verder was ik in de veronderstelling dat hij alles zou laden vanuit een eigen flash-disk ofzo, en dat hij zonder kaart ook beeld aan moest geven. Blijkbaar dus niet....
- Het maakt de RPi goedkoper (geen BIOS-equivalent op de print benodigd)
- Je kunt je RPi nooit bricken met een mislukte flash oid, kwestie van nieuwe image op je flashcard en gaan
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"