Hoi iedereen,
ff een nieuwe post want iisschots heeft mijn vorige topic (zonder uitleg ) gesloten omdat
hij dacht dat ik een file ging posten denk ik ( ga ik NIET doen dus )
Ik zit met een verdachte situatie, wat denken jullie:
na de trial versie van UltraISO te hebben gedowned heb ik een reg key gekocht,
was maar 20€.
Nu gaven ze mij een reg key, die je kan gebruiken om de trial versie te registreren
en de limieten weg te halen.. Maar die key werkte niet.
Dan mailde ze me maar een download link door waar de key wel zou werken..
Alleen bij deze file vindt virustotal en metascan een trojan.. ( bij de trail download v/d site niet )
Ik heb em dan maar gesandboxed geprobeerd.. het werkt wel maar verdacht genoeg moest ik zelfs mijn
reg code niet eens geven opgeven.. vreemd
Nu is het programma nutteloos voor mij in de sandbox, omdat ik dan maar met ISO's kan werken zo groot
als de SSD in mijn laptop.. ik wil nl met ISO's van +1TB werkenk op mijn externe HD's
Wat ook niet helpt is dat de makers chinees zijn en dat er een "clone" programma uit is ( magicISO )
dat al dan niet van dezelfde makers is.. ( ook chinezen )
Wat denken jullie ? verdacht ?
ff een nieuwe post want iisschots heeft mijn vorige topic (zonder uitleg ) gesloten omdat
hij dacht dat ik een file ging posten denk ik ( ga ik NIET doen dus )
Ik zit met een verdachte situatie, wat denken jullie:
na de trial versie van UltraISO te hebben gedowned heb ik een reg key gekocht,
was maar 20€.
Nu gaven ze mij een reg key, die je kan gebruiken om de trial versie te registreren
en de limieten weg te halen.. Maar die key werkte niet.
Dan mailde ze me maar een download link door waar de key wel zou werken..
Alleen bij deze file vindt virustotal en metascan een trojan.. ( bij de trail download v/d site niet )
Ik heb em dan maar gesandboxed geprobeerd.. het werkt wel maar verdacht genoeg moest ik zelfs mijn
reg code niet eens geven opgeven.. vreemd
Nu is het programma nutteloos voor mij in de sandbox, omdat ik dan maar met ISO's kan werken zo groot
als de SSD in mijn laptop.. ik wil nl met ISO's van +1TB werkenk op mijn externe HD's
Wat ook niet helpt is dat de makers chinees zijn en dat er een "clone" programma uit is ( magicISO )
dat al dan niet van dezelfde makers is.. ( ook chinezen )
Wat denken jullie ? verdacht ?