Ben zelf gaan blendlen naar aanleiding van die Vodafone actie. Erg prettig, gelijk maximaal opgewaardeerd.
Ik koop geen stukken nieuws, daarvoor heb ik nu.nl en (jawel) de krant. Wat ik met name erg prettig vind, is de mogelijkheid tot aankoop van de diverse achtergrondartikelen zonder daarvoor direct een hele Volkskrant, NRC ofzo te kopen.
Ook het kunnen kopen van diverse artikelen uit een tijdschrift, zonder het hele ding te moeten kopen bevalt me. Laten we Quest of de Revu nemen. Die koop ik nooit, omdat het merendeel van de artikelen me niet interesseert. Als er wel eens een keer iets in staat, kan ik daar gewoon voor betalen ipv dat ik het in de supermarkt sta te lezen.
Wat ik nog wel vervelend vind, is dat je eigenlijk alleen de tekst van het artikel koopt en dat de indeling soms niet overeen komt met wat er in beeld staat. Zo kocht ik een artikel over het ontkrachten van bepaalde EU-mythes.
Er leken ook wat interessante plaatjes bij te staan. Deze zaten er echter niet bij (die rechten moeten ze allemaal nog regelen kreeg ik al antwoord) en elke kop stond als eerste en vervolgens pas alle tekst. Waardoor het lastig was even onderscheid te maken tussen verschillende mythes.
Liefst zie ik dus uiteindelijk gewoon een soort scan van de pagina(‘s) ipv platte tekst. Maar dat is het nog niet.
Enfin.. het is natuurlijk beta.