Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Mijn Logitech Harmony 300 gaat sterk achteruit, en hij is nergens meer te koop. Mijn knopjes reageren nauwelijks meer ik moet heel diep en lang drukken voordat er wat gebeurd. De knop om het volume omlaag te doen is helaas al overleden.

Kan ik het apparaat gewoon openschroeven en proberen wat het paneel wat terug te buigen of wat dan ook zodat de knopjes het weer wat beter doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-09 00:13
Dat heb ik bij mijn Harmony 600 met 1 knopje. De rest werkt nog prima.
Ik ga dit topic even in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-dgrt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-06 20:52
Het meest waarschijnlijk is vuil tussen knoppenmat en printplaat. Bij intensief gebruik kan het ook slijtage zijn van het koofstofachtig vlakje onder het matje. Open maken en schoonmaken en controleren of er slijtage is.

Google is je vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:18
Ik heb ook 2 van diezelfde afstandsbedieningen in omloop, en beide hebben ook datzelfde probleem.
Ik heb ze beide opengedaan, en er zit geen vuil tussen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinkPanther1970
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-08 15:16
Beste oplossing: mailtje naar Logitech en vragen of ze er niets aan kunnen doen.
Standaard antwoord is neen, maar dan antwoord je terug dat dit toch eigenlijk niet zou mogen en je gaat een beetje klagen en zeuren...
Normaliter krijg je dan als antwoord een kortingcode van 30% voor aankoop van een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:16
Klinkt misschien stom, maar ik had dit laatst ook. Bij mij hielp het vervangen van de batterijen. Heb sindsdien nergens meer last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

PinkPanther1970 schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:34:
Beste oplossing: mailtje naar Logitech en vragen of ze er niets aan kunnen doen.
Standaard antwoord is neen, maar dan antwoord je terug dat dit toch eigenlijk niet zou mogen en je gaat een beetje klagen en zeuren...
Normaliter krijg je dan als antwoord een kortingcode van 30% voor aankoop van een nieuwe.
Zie jij nog een simpele/goedkope Harmony dan: http://www.logitech.com/nl-nl/harmony-remotes ? ;)

En die modellen kunnen alléén via de webconfigtool ingesteld worden :/ (Wat tevens de reden is dat ik de 300 op de dag van aankoop een paar jaar terug heb ingeruild voor een 600)

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 28-04-2014 16:04 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-08 15:32
Er is een nieuwe uitvoering van de 300 namelijk de 350 met ondersteuning voor 8 devices.

https://www.myharmony.com/nl/products/detail/harmony-350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ah thanks!
Te koop bij Centralpoint voor € 40,-
Ik wacht nog even totdat hij in bij meerdere shops te koop is, zakt de prijs weer iets waarschijnlijk

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het niet hij ziet er precies hetzelfde uit als de oude 300 maar dan ondersteuning voor 8 devices wat heb je daar aan als na de 2 jaar garantie periode al die knopjes weer stuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Mijn 300 staat op marktplaats.
Meestal na het vervangen van de batterijen werkte alles weer.
Maar er gaat niets boven de hup en een simpele remote. (Vandaar dat ik de 300 weg doe)
Pagina: 1