Stoffilter voor Bitfenix Prodigy side panel?

Pagina: 1
Acties:

• DeLuXo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-01-2024
Beste Tweakers,

Ik ga binnenkort een mITX systeem in elkaar zetten in de vorm van een Bitfenix Prodigy, de kast heeft aan de voor- en onderkant stoffilters voor de algemene airflow en de PSU. Wat mij opviel is dat er in de zijkant een groot rooster zit waar helaas geen stoffilter achter zit, en aangezien dit HET aanzuigpunt voor de GPU is wil ik hier zelf een stoffilter achter zetten.
Ik ken de truc met de panty, maar vind dit geen nette noch langdurige oplossing (en in vertik het om panties te gaan kopen). 8)7

De oppervlakte van het rooster is 130mm x 260mm.

Ik ben van DEMCifilter 2 soorten filters tegengekomen die het rooster ruimschoots overlappen. (1 en 2) Maar deze kan ik tot nog toe op geen enkele webshop vinden.

Is er in ons kikkerlandje een soortgelijk product te vinden? Is er een "doe het zelf"-pakketje waarmee je zo'n filter kan maken? (het liefste magnetisch zoals de DEMCifilters)

Alvast bedankt en de groeten,

Robin

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-02 11:51

InFamous

excommunicado

Highflow even een mailtje sturen, hun verkopen de demcifilters: http://highflow.nl/behuiz...air-900d-black-black.html

Of Freezinghardware: https://www.freezinghardware.nl/cat/461/Stoffilters.html

[ Voor 19% gewijzigd door InFamous op 15-04-2014 14:30 ]

Formerly known as Ragdoll

• DeLuXo
Jij wint een smiley-sticker!

Weet je toevallig of ze losse filters verkopen? €65,- voor een set waarvan ik maar 1 filtertje nodig heb vind ik enigszins overdreven. :>

• InFamous

InFamous

excommunicado

DeLuXo schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:31:
[...]

Jij wint een smiley-sticker!

Weet je toevallig of ze losse filters verkopen? €65,- voor een set waarvan ik maar 1 filtertje nodig heb vind ik enigszins overdreven. :>
Daarom zei ik al even een mailtje sturen naar Highflow of Freezing hardware, ze kunnen het merk leveren dus het specifieke filter van jou waarschijnlijk ook.

• DeLuXo
InFamous schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:33:
[...]

Daarom zei ik al even een mailtje sturen naar Highflow of Freezing hardware, ze kunnen het merk leveren dus het specifieke filter van jou waarschijnlijk ook.
Zal ik doen, bedankt!
Lijkt me toch niet dat een enkel filter meer kost dan een compleet zijpaneel met window...

• InFamous

InFamous

excommunicado

Voor dat geld zou ik niet eens twijfelen en meteen een sidepanel met window kopen.

• DeLuXo
De kast komt links bij een wandje te staan (omdat de I/O rechts zit), dus een window waar je al helemaal geen airflow van krijgt (?) is eigenlijk nutteloos.
Pagina: 1