Ik ben voor mijn oom en tante (60+) opzoek naar een nieuwe laptop.
Op dit moment hebben ze nog een 8 jaar oude desktop die enorm langzaam is. Ook na een schone herinstallatie duurt het 10 minuten voordat outlook is opgestart Dus willen ze nu een nieuwe laptop zodat de oude desktop weg kan.
Ze hebben een budget van maximaal €500,00 (excl. Office pakket, muis en sleeve).
Enkele eisen die ze hebben:
https://www.4launch.nl/shop/product/145981/-notebook-satellite-c50-a-19u-15-6---3110m--500gb/tweakers
Is dit een prima laptop? Of weten jullie iets beters in deze prijs categorie. Prestaties zijn goed maar garantie is ook belangrijk. Ik zag bij Dell dat ze maar 1 jaar garantie geven, wil je meer dan moet je bijbetalen. Dat zijn we natuurlijk niet van plan aangezien je toch wel minimaal 2 jaar standaard garantie moet hebben.
Ik ben benieuwd naar jullie advies!
Op dit moment hebben ze nog een 8 jaar oude desktop die enorm langzaam is. Ook na een schone herinstallatie duurt het 10 minuten voordat outlook is opgestart Dus willen ze nu een nieuwe laptop zodat de oude desktop weg kan.
Ze hebben een budget van maximaal €500,00 (excl. Office pakket, muis en sleeve).
Enkele eisen die ze hebben:
- De laptop mag absoluut niet langzaam zijn.
- Packerd Bell en Acer zijn niet toegestaan in hun huis.
- Wel toegestaan (voorkeur): Asus, Toshiba, Lenovo, HP, Samsung en Dell.
- Het liefst een Intel i3 processor, of sneller.
- Af en toe een factuurtje maken (excel) of een brief opstellen (word), internetten (chrome), e-mailen (outlook), internetbankieren en af en toe een filmpje kijken (dvd/youtube) moeten zonder haperingen en problemen te doen zijn. En zijn de dagelijkse handelingen.
https://www.4launch.nl/shop/product/145981/-notebook-satellite-c50-a-19u-15-6---3110m--500gb/tweakers
Is dit een prima laptop? Of weten jullie iets beters in deze prijs categorie. Prestaties zijn goed maar garantie is ook belangrijk. Ik zag bij Dell dat ze maar 1 jaar garantie geven, wil je meer dan moet je bijbetalen. Dat zijn we natuurlijk niet van plan aangezien je toch wel minimaal 2 jaar standaard garantie moet hebben.
Ik ben benieuwd naar jullie advies!
[ Voor 3% gewijzigd door PiNo.nl op 15-04-2014 13:31 ]