Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Carkit

Pagina: 1
Acties:

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:33
Wellicht weten jullie iets meer of hebben jullie briljante ingevingen.

Auto is een Toyota Aygo, telefoon is een Nokia 1020.
Auto is van mijn vriendin, dus haar telefoon moet ook in de houder kunnen passen.
Twee verschillende toestellen, dus een houder met ingebouwde laadconnector valt af.

Mijn toestel heeft Qi, en zou het wel leuk vinden als ik dat kan gebruiken (is echter geen pre).
Wel wil ik mijn toestel horizontaal kunnen plaatsen.
Wat mijn vriendin met haar toestel wilt, weet ik niet, maar laten we het erop houden dat zij het toestel verticaal wilt.
Dus, een universeel draaibaar (eventueel Qi) autohouder.

Zelf dacht ik aan de Nokia CR-200, echter lees ik daar heel veel verhalen over afbrekende clipjes binnen de 1e maand.

Het moet wel een beetje netjes en subtiel blijven, dus geen grote super universele houders van de Action oid.
Dus dacht ik aan een Brodit ProClip, beetje dit effect: http://www.pdaplus.nl/med...c230972d/8/5/853716-4.jpg
En daar kan dus een houder op komen.

Maar ik weet het niet meer! Wat zijn de opties?

Ik heb ook gekeken naar de Brodit specifiek voor mijn Nokia. Echter zit daar die connector op en dus past het toestel van mijn vriendin niet meer.

Bestaat zoiets wat ik wil?
Of is het enigszins makkelijk te realiseren?

Een draaibare, passieve houder.
Dan kom ik uit op deze:
http://www.pdashop.nl/pro...der-nokia-lumia-1020.html
Alleen geen Qi, en kan niet met hoesjes (als ik de review moet geloven http://www.bol.com/nl/p/b...mia-900/9005000012258252/).
En aangezien het geen beweegbare pootjes heeft zal het toestel van mijn vriendin waarschijnlijk niet passen.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49
Ik gebruik zelf een CR-115 in de auto. Eigenlijk gekocht voor mijn Nokia N8, die ik zo nu en dan nog wel eens gebruik. Mijn S3 Mini past er ook gewoon in aangezien de 'klem' verstelbaar is. Dit gaat perfect.

Heb 'm nu denk ik een jaar of 2 en bevalt prima, nog nooit wat van afgebroken

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:33
Werkt die zuignap ook op ABS-delen of enkel goed op glas?
Of is de voet enigszins te demonteren zodat ik de swivel kan bevestigen op zo'n Brodit plaatje.

// Ah, Met de optionele kleefbevestiging kun je de houder ook op het dashboard bevestigen.

Hehe:
Voorheen had ik een toestel specifieke houder, maar bij het wisselen/vernieuwen van toestellen is dit dus allesbehalve handig.
Dus op zoek gegaan naar een universele dit keer. Dit was een hele opgave, gezien het feit dat ik hem op mijn dashboard wilde plaatsen (aygo). Nauwelijks te krijgen zonder lange, onstabiele zwanenhals, die ik sowieso al niet nodig had vanwege de korte afstand tot het dashboard.
Deze nokia houder dan toch maar besteld. Past perfect, werkt perfect en een mooi, stevig, stabiel design. Een aanrader voor ieder toestel!
Wellicht een optie dan.
Eventueel met een los Qi plaatje (even zoeken hoe dat zit).

[ Voor 45% gewijzigd door NeutraleTeun op 15-04-2014 12:16 ]

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49
Voet is geloof ik niet te demonteren. Werkt alleen fatsoenlijk op glas. Kan me niet voor de geest halen dat er zo'n plak ding bij zat om 'm op dashboard te monteren. Is 2 jaar geleden he

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-11 17:30
deze van tomtom? universeel+micro-usb.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:34
Ik heb sinds gisteren de Anygrip Stretchy in huis. Moet als het goed is op elke ondergrond blijven plakken. Ik kan hem pas vanaf donderdag uit proberen omdat dan mijn auto pas komt :+

To dare is to do

Pagina: 1