Toon posts:

wifi versterker annex repeater

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal
ik heb een experiabox sinds gisteren (en had voordien een upc box met apple airport extreme met airport) helaas is mijn signaal niet sterk genoeg voor de zolder wat kpn me wel had toegezegd dat dit het wel zou zijn nu zoek ik dus een goeie repeater annex versterker welke makkelijk is in te stellen.
Budget tot 100 euro.
Ik neem aan dat ik mijn oude systeem niet goed kan koppelen aan de experia box wel? ( liefste hing ik mijn apple router en airport weer terug dit werkte perfect!, ideaal ook buiten in de tuin)
Graag jullie kundige advies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Als kpn je het verzekerd heeft zou ik eerst een met kpn gaan praten.
Volgens dit http://forum.kpn.com/t5/I...-Apple-Airport/td-p/26733 kan je wel je oude configuratie gebruiken(zonder upcbox uiteraard).

[ Voor 56% gewijzigd door Read op 15-04-2014 08:12 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankjewel read! Ik ga er es naar kijken...heb al contact opgenomen met kpn maar ja nu is het wrs toch wel nodig iets te versterken op mijn eigen kosten natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oef das wel heeeeel ingewikkeld dat verhaal...qua alles omzetten...denk dat een nieuwe repeater beter is....iemand tips qua een hele goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Die airport kan vast als een accesspoint functioneren (in plaats van als router). Kwestie van kabeltje vanaf de experiabox naar boven trekken en daar de airport op de juiste manier aansluiten en instellen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes I did het, met veel lezen en zweet in de handen , heb ik experia box de wifi uitgezet en mijn apple airport extreme en expresse eraan gekoppeld.
Best een beetje trots op mezelf :+
Bedankt voor jullie advies!
Pagina: 1