Twee muizen, vervelende tracking speed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Sinds enkele dagen heb ik een tweede muis aangeschaft t.b.v. het gebruik van AutoCAD en andere programma's. Dit is een Razer Taipan. Beide muizen wil ik gebruiken en dus zijn ze beide aangesloten. Het vervelende is echter dat zodra ik de Razer gebruik en weer terug naar mijn andere muis wilt, de tracking speed ineens veel lager is. Nu moet ik die elke keer weer omhoog zetten, ook al raak ik de Razer maar even aan.

Hebben mensen ervaring met een dubbele muis? En weet iemand hoe hier mee om te gaan? Ik kan hier zeer weinig over vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roughtodacore
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:07
Wat als je de trackspeed in OSX instelt zodat jouw Mac muis "gewoon" werkt, en in de driver van de Razer vervolgens nog de trackspeed instelt puur voor jouw Razer. Ik heb zelf geen ervaring hier mee maar zo op het eerste gezicht lijkt Razer een driver te hebben voor OSX. Misschien dat je daar nog dingen in kunt finetunen.

Alles kan, zolang het maar mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Ik stel op de driver van Razer de tracking speed in en die muis doet het ook perfect, maar OS X schuift elke keer de tracking speed in de systeemvoorkeuren weer aan naar langzamer. Begrijp er echt niks van :(