Hoi,
Zit te twijfelen tussen deze twee laptops:
Lenovo IdeaPad Y510P_07449
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y510P_07449
Asus N550JV-CM068H
pricewatch: Asus N550JV-CM068H
Welke zou ik volgens jullie het beste kunnen nemen?
Andere voorstellen zijn ook welkom, hierbij wat informatie over wat ik van plan ben met de laptop:
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ben van plan om de laptop te gebruiken voor school, gamen (League of Legends), streams kijken, Skype e.d.
Wat mag je laptop gaan kosten?
De laptop mag max. € 1100,- kosten
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja ik ben van plan om hem veel mee te slepen, moet hem elke dag mee naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Zat er eerst aan te denken om een Acer aan te schaffen maar na een beetje op het forum gelezen te hebben blijkt de voorkeur wel bij Asus te liggen.
Ik ben trouwens niet van plan om zelf een SSD in de laptop te zetten.
Thanks!
Zit te twijfelen tussen deze twee laptops:
Lenovo IdeaPad Y510P_07449
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y510P_07449
Asus N550JV-CM068H
pricewatch: Asus N550JV-CM068H
Welke zou ik volgens jullie het beste kunnen nemen?
Andere voorstellen zijn ook welkom, hierbij wat informatie over wat ik van plan ben met de laptop:
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ben van plan om de laptop te gebruiken voor school, gamen (League of Legends), streams kijken, Skype e.d.
Wat mag je laptop gaan kosten?
De laptop mag max. € 1100,- kosten
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja ik ben van plan om hem veel mee te slepen, moet hem elke dag mee naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Zat er eerst aan te denken om een Acer aan te schaffen maar na een beetje op het forum gelezen te hebben blijkt de voorkeur wel bij Asus te liggen.
Ik ben trouwens niet van plan om zelf een SSD in de laptop te zetten.
Thanks!