Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Openelec xbmc mce romote power off button werk niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nadat ik wat kabel heb los en vast gemaakt in mijn htpc openelec xbmc zijn wat instellingen kwijt geraakt. zoals bijvoorbeeld beeldscherm kalibratie. deze heb ik vrij snel allemaal weer goed ingesteld.

Maar de htpc start op wanneer ik de power knop gebruik. maar wanneer deze aanstaat reageerd hij niet meer op deze knop. dus beeldscherm komt niet uit slaapstand, en krijg ook niet het afsluitmenu (knop s op keyboard).

heeft in het verleden wel gewoon gewerkt (out of box). is de standaard MS-tech afstandbediening die met de kast is mee geleverd. volgens mijn gewoon een MCE afstandsbediening. keyboard knop S werk nog wel.

heb geprobeerd om via xbmc keymap editor deze knop te verbinden aan shutdown, maar wil deze key niet herkenen als input. heb nu wel knop 1 als shutdown knop in kunnen stellen maar krijg dan niet de shotdown menu (welke je oproep met keyboard key s)

weet iemand wat en waar ik de instellingen moet aanpassen om shutdown menu te krijgen met power knop.