Normaal stel ik me nooit vragen af over Apple maar ik probeer al een tijdje te voorkomen dat ik met netwerken automatisch verbinding maakt waar ik ooit op geweest ben. Ik kan wel overal op 'netwerk vergeten' klikken, alleen weet ik niet meer waar die netwerken zijn. Ik moet namelijk verbinding hebben met dat netwerk op dat moment.
Velen denken dat je met 'Vraag om verbinding' dat kan doen, nou nee. Het staat er duidelijk onder:

Is er een andere manier om te voorkomen dat er automatisch verbinding wordt gemaakt met netwerken waar je ooit op hebt gezeten? Het liefste zou ik gewoon een knop willen van 'Verwijder dit netwer uit het geheugen'. Of bestaat die (zal wel fijn zijn
)?
Velen denken dat je met 'Vraag om verbinding' dat kan doen, nou nee. Het staat er duidelijk onder:

Is er een andere manier om te voorkomen dat er automatisch verbinding wordt gemaakt met netwerken waar je ooit op hebt gezeten? Het liefste zou ik gewoon een knop willen van 'Verwijder dit netwer uit het geheugen'. Of bestaat die (zal wel fijn zijn
- 12345dan