Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Normaal stel ik me nooit vragen af over Apple maar ik probeer al een tijdje te voorkomen dat ik met netwerken automatisch verbinding maakt waar ik ooit op geweest ben. Ik kan wel overal op 'netwerk vergeten' klikken, alleen weet ik niet meer waar die netwerken zijn. Ik moet namelijk verbinding hebben met dat netwerk op dat moment.

Velen denken dat je met 'Vraag om verbinding' dat kan doen, nou nee. Het staat er duidelijk onder:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rBqqcEZUEXzq0MfRCo8yW2Ma/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JshrMmwTwXzLwomudFhzec95/full.jpg

Is er een andere manier om te voorkomen dat er automatisch verbinding wordt gemaakt met netwerken waar je ooit op hebt gezeten? Het liefste zou ik gewoon een knop willen van 'Verwijder dit netwer uit het geheugen'. Of bestaat die (zal wel fijn zijn :P )?

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

V.z.i.w. is de lijst met bekende netwerken niet toegangkelijk. Als je eenmaal verbonden bent met het WiFi netwerk, kun je wel via de 'I' in Settings -> WiFi 'Vergeet dit netwerk' aantikken. De botte-bijlmethode is via Settings -> General -> Reset -> Reset Network Settings. Daarmee worden alle bekende netwerken vergeten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Daedalus schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:24:
V.z.i.w. is de lijst met bekende netwerken niet toegangkelijk. Als je eenmaal verbonden bent met het WiFi netwerk, kun je wel via de 'I' in Settings -> WiFi 'Vergeet dit netwerk' aantikken. De botte-bijlmethode is via Settings -> General -> Reset -> Reset Network Settings. Daarmee worden alle bekende netwerken vergeten.
Aan die laatste dacht ik nog niet (ik reset mijn iOS-apparaten niet vaak ;) ) bedankt!

- 12345dan