Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aanbeveling laptop student

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Binnekort begin ik met studeren en zoals bijna iedere student zal ik een laptop gaan moeten gaan gebruiken.
Tevens is mijn huidige aan vervanging toe dus dat komt goed uit. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij het zoeken van een geschikte laptop.

- Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
De voornaamste reden dat ik een laptop wil aanschaffen is omdat ik hem nodig ga hebben bij mijn studie.
In het begin zal het waarschijnlijk gaan om Office producten zoals Word, Powerpoint etc.
Verder zal ik hem privé gebruiken om te surfen, een film te kijken en misschien een simpele game te spelen.

- Wat mag je laptop gaan kosten?
Laten we uit gaan van een budget van max 850-900 euro.

- Ben je van plan je laptop veel met je mee te slapen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik zal mijn laptop op school bij me hebben dus moet hij zeker in de welbekende Eastpak passen.
Ook de accuduur moet voldoende zijn om hem een schooldag lang te kunnen gebruiken. Ik gok dat 5 uur wel een mooie accuduur is aangezien je hem niet de hele dag door gebruikt.

- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Inprincipe niet. Ik heb altijd met Windows gewerkt maar ik zou bijv. geen problemen hebben met een Apple product aangezien ik een iphone heb gehad en nu nog ipad heb.

Ik hoop dat het voor jullie duidelijk is wat ik zoek en jullie me hierbij kunnen helpen.
Alvast bedankt!