Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

mid-range high-end game pc.

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik ben al een poosje bezig met het samenstellen van een future proof pc die toch wel Watchdogs en Witcher 3 fatsoenlijk moet gaan draaien. Ik heb op het moment deze componenten samengesteld en ik ben benieuwd of er nog suggesties zijn.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4670K Boxed€ 194,50€ 194,50
1Gigabyte GA-Z87-HD3€ 89,90€ 89,90
1MSI Radeon R9 290 Gaming 4G€ 374,-€ 374,-
1Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB€ 68,90€ 68,90
1Corsair Carbide 200R Closed€ 48,95€ 48,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 60,-€ 60,-
1Cooler Master VS V550S€ 76,40€ 76,40
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 912,65

Er zal niet mee worden ge'oced. De reden dat er geen SSD inzit is omdat het niet meteen een boost geeft in game performance. Het budget is ~900 euro dus eigenlijk is er geen ruimte om uit te breiden op het moment. Zou het wijs zijn om nog verder te besparen op de CPU (eerst had ik de i7), of zal dat dan toch een bottlenek worden later?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:51
Dit is een desktop aankoop advies. Je hebt 63k karma.. hoe?
Je hebt het DAA beleid niet eens door gelezen. Daarnaast heb je volgens mij amper vergelijkbare posts door gelezen want dan had je de vraag over een i7 niet hoeven te stellen.
Daarnaast had je door het lezen van een of misschien twee andere posts meteen kunnen zien dat een 'K' processor geschikt/bedoeld is om over te klokken. Dit ga jij niet doen, maar je hebt wel een dergelijke processor.

Steek eerst wat moeite in eigen onderzoek voordat je van ons verwacht moeite in hulp aan jou te steken. Een aantal tweakers hier geven graag advies, maar voor wat hoort wat (we zijn tenslotte geen klantenservice.. ).

Om je dus al maar een beetje op weg te helpen:
- i7 niet doen,
- geen 'K' processor nemen (de i5 4670 is wel prima)
- geen Z87moederbord nodig (die is geschikt voor overklokbare cpu's: die je dus niet neemt).
- videokaart: welk scherm heb je? Ik zou eerder een 280X nemen en dan over twee jaar een upgrade doen.

Succes ermee.

Edit: Haha nu zie ik de link hierboven. Je hebt zelfs al eens een dergelijke post gestart en daar al hetzelfde commentaar gehad (maar er volgens dus niks mee gedaan).
Wat ben jij voor mafkees?

[ Voor 8% gewijzigd door JDillinger op 14-04-2014 20:56 ]

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

die R9 290 is nog best prijzig.
stel je gaat voor triple sli gtx 660 ti's uit de v&a: http://tweakers.net/categ...e3F2AGdDUTYvxvhXSEUlecrk_
hoe zou dat presteren tov elkaar?

d:)b :henk d:)b

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Rustig maar kerel. Het is maar een forum, niet je dagboek.
hoe gedetailleerder de vraag, hoe beter het antwoord zal zijn". Geef bijvoorbeeld naast je budget en doel van aanschaf een paar voorbeelden uit de PW. Wat zijn de minimale eisen die jij stelt?
Lijkt me dat de de openingspost daar wel aardig aan voldoet. En ik kan hier sowieso vrij weinig topics over aankopen vinden, wel genoeg over problemen.

[ Voor 86% gewijzigd door MrVegeta op 14-04-2014 22:19 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:59
WWAS schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:55:
ven. Je hebt zelfs al eens een dergelijke post gestart en daar al hetzelfde commentaar gehad (maar er volgens dus niks mee gedaan).
Wat ben jij voor mafkees?
Mischien als je wat vriendelijker reageerd zullen mensen ook daadwerkelijk je commentaar ook lezen. In mijn ogen ben jij de mafkees door iemand daarvoor uit te maken, blijf beleeft zodat mensen daadwerkelijk iets aan je commentaar hebben (door bot te reageren helpt je niemand).

[ Voor 19% gewijzigd door _Drake_ op 15-04-2014 01:16 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:16:
[...]

Rustig maar kerel. Het is maar een forum, niet je dagboek.

[...]

Lijkt me dat de de openingspost daar wel aardig aan voldoet. En ik kan hier sowieso vrij weinig topics over aankopen vinden, wel genoeg over problemen.
Ik wil niet heel flauw doen, maar als ik zo op je profiel kijk, neem ik aan dat je wel weet hoe het forum werkt, en dat je dus ook weet dat je hier niet je aankoopadvies moet zetten.

Verder vind ik het een beetje raar om op het topic dat je 7 april gestart hebt niks gereageerd hebt, tweakers willen je helpen maar je doet er verder niks mee. Ja een nieuwe topic openen. Ik denk dat als iedereen dit zo zou doen het heel snel wel eens een puinhoop kan worden.

Ik raad je dus aan om eens bij het aankoopadvies forum te gaan kijken, en daar wat topics door gaat lezen. Verder kan je altijd nog vergelijkingen doen qua prestaties, zoals bijvoorbeeld i5 4670k vs i5 4670 of i5 4670k vs i5 2500k, gewoon lekker googlen, daar leer je het meest van.

Offtopic:
_Drake_ schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 01:15:
[...]

Mischien als je wat vriendelijker reageerd zullen mensen ook daadwerkelijk je commentaar ook lezen. In mijn ogen ben jij de mafkees door iemand daarvoor uit te maken, blijf beleeft zodat mensen daadwerkelijk iets aan je commentaar hebben (door bot te reageren helpt je niemand).
Natuurlijk moet je beleeft zijn, maar daar valt jouw comment vind ik ook onder. De bedoelde tweaker helpt de topic starter juist, het valt diegene gewoon op dat er al zo'n zelfde topic bestaat. Dus chill out en laat mensen in hun waarde asjeblief. :)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ah, ik had niet gezien dat dit subfora er was
Desktop Aankoopadvies

blijkbaar ben ik al een poos niet in de harde waren geweest.

Pagina: 1