Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Met welke versie van ppt is dit bestand gemaakt?

Pagina: 1
Acties:

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 18:26

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Topicstarter
Ik zou graag weten hoe je kunt zien met welke versie van Powerpoint (of een andere editor) een bepaald .ppt bestand is gemaakt. Ik moet ze bewerken en wil zo min mogelijk verschillen die te wijten zijn aan verschillende versies van de editor hebben. Iemand een idee?

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Open 't bestand en kijk in de eigenschappen? Of vraag de maker van de presentatie? Dit kan je zelf toch wel bedenken? Als je overigens geen speciale effecten gaat gebruiken, is er een kleine kans dat 't niet in een andere versie nog gewoon werkt of visueel anders is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 18:26

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Topicstarter
Tja, je kunt ook zelf bedenken dat ik dat al bedacht had. Ik heb nog geen reactie van de maker, maar ik heb wel geprobeerd het via de eigenschappen te vinden. Dat is me alleen niet gelukt, in de eigenschappen kan ik het niet vinden met Office for Mac 2011 of met Libreoffice. Met Google kom ik niet verder, en in een text-editor is het ook niet eenduidig te vinden omdat ik niet weet waar ik naar zoek (zoeken op 'version' levert in ieder geval niks op). Met een hexeditor vind ik inderdaad het magic number D0 CF 11 E0 A1 B1 1A E1 maar ik weet niet tot welke Powerpoint-versies dat het beperkt.

Het lijkt er inderdaad op dat er geen afwijkingen zijn door gebruik van een andere versie maar aangezien ik geen pdf versie heb van de slides kan ik dat niet 100% beoordelen tenzij ik weet in welke versie de bestanden zijn gemaakt.

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."