Ik heb hulp nodig bij het kiezen tussen 2 laptops
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-Gamen (liefst rome II), studie, werk
Wat mag je laptop gaan kosten?
-Heb als budget max 900 euro genomen, mede omdat ik nog een SSD moet aanschaffen en een HDDcaddy
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
-Zal voornamelijk in stopcontact zitten, echter ook voor studie op de accu en in de tas
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-Moet de komende 2 jaar in ieder geval mee kunnen
-Maximaal 15,6" inch scherm ivm transport
Zelf zat ik te twijfelen tussen de N550 en de N56 van asus:
pricewatch: Asus N550JV-CN270H
pricewatch: Asus N56VV-S4069H
Nu heb ik natuurlijk al wat rondgesnuffeld, alleen komt het overal neer op prijs/kwaliteitsverhouding. Nu is dat opzich wel logisch, echter wil ik gewoon weten welke beter aan mijn eisen voldoet en welke waarschijnlijk het langst aan deze eisen zal voldoen zonder upgrades of reparaties.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-Gamen (liefst rome II), studie, werk
Wat mag je laptop gaan kosten?
-Heb als budget max 900 euro genomen, mede omdat ik nog een SSD moet aanschaffen en een HDDcaddy
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
-Zal voornamelijk in stopcontact zitten, echter ook voor studie op de accu en in de tas
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-Moet de komende 2 jaar in ieder geval mee kunnen
-Maximaal 15,6" inch scherm ivm transport
Zelf zat ik te twijfelen tussen de N550 en de N56 van asus:
pricewatch: Asus N550JV-CN270H
pricewatch: Asus N56VV-S4069H
Nu heb ik natuurlijk al wat rondgesnuffeld, alleen komt het overal neer op prijs/kwaliteitsverhouding. Nu is dat opzich wel logisch, echter wil ik gewoon weten welke beter aan mijn eisen voldoet en welke waarschijnlijk het langst aan deze eisen zal voldoen zonder upgrades of reparaties.