Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Budget gaming laptop. Welke asus beter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hulp nodig bij het kiezen tussen 2 laptops

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-Gamen (liefst rome II), studie, werk

Wat mag je laptop gaan kosten?
-Heb als budget max 900 euro genomen, mede omdat ik nog een SSD moet aanschaffen en een HDDcaddy

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
-Zal voornamelijk in stopcontact zitten, echter ook voor studie op de accu en in de tas

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-Moet de komende 2 jaar in ieder geval mee kunnen
-Maximaal 15,6" inch scherm ivm transport

Zelf zat ik te twijfelen tussen de N550 en de N56 van asus:
pricewatch: Asus N550JV-CN270H
pricewatch: Asus N56VV-S4069H

Nu heb ik natuurlijk al wat rondgesnuffeld, alleen komt het overal neer op prijs/kwaliteitsverhouding. Nu is dat opzich wel logisch, echter wil ik gewoon weten welke beter aan mijn eisen voldoet en welke waarschijnlijk het langst aan deze eisen zal voldoen zonder upgrades of reparaties.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De N550 is min of meer de opvolger van de N56. Deze beschikt over een nieuwer processor type.
De N56 is iets gunstiger in de prijs en heeft zover ik weet een ander (beter) scherm.

Beide beschikken veelal niet standaard over een SSD. Hiervoor is een caddy te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Is de nieuwere processor iets waar ik iets van ga merken bij gamen?

In principe zoek ik gewoon iets waar ik het best mee kan gamen zonder dat ik er zelf iets aan moet upgraden.

Verwijderd

Moet het per se asus zijn? Anders is deze ook heel leuk om te gamen pricewatch: MSI GX70 3BE-010NL . Qua grafisch vermogen verpletterd hij de voorgestelde asussen helemaal!

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er inderdaad ook erg leuk uit. Alleen heeft deze een 17 inch scherm. Dit wordt mij net iets te groot, wilt toch echt max 15.6 inch hebben

Verder hoeft het niet per se asus te zijn