Toon posts:

heeft iemand hier de drivers voor steelseries g6v2 keyboard?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
staan niet op de website (hoorde dat het normaal ook gewoon plug and play is maar hij geeft voor mij SteelS쀁̄Љ̒DATA als naam en werkt wel in het begin scherm, maar niet als de computer eenmaal opgestart is.

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
Als het tobo het niet meer doet wanneer je bent aangemeld zal dat niet aan de drivers liggen. Het bord is gewoon plug & play en heeft in princiepe geen drivers nodig. Ik zou het probleem toch ergens anders zoeken...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ChojinZ schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:38:
Als het tobo het niet meer doet wanneer je bent aangemeld zal dat niet aan de drivers liggen. Het bord is gewoon plug & play en heeft in princiepe geen drivers nodig. Ik zou het probleem toch ergens anders zoeken...
heb er op gegoogled, drivers installeren hielp iemand anders wel van zijn probleem af.
heb er gisteren twee uur aan zitten klooien (veilige modus en alles) maar hij herkent het toetsenbord niet.
als ik "problemen oplossen" gebruik zegt de computer ook dat ie het besturings-systeem niet heeft of kan downloaden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
Zover ik kan lezen op hun website zijn er geen aparte drivers. Alleen de standaard plug & Play drivers.

Je kan nog wel proberen (indien je Mobo dit ondersteund) om de PS2 aansluiting te proberen. Kijk of hij hem hiermee wel goed herkent.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!