Tijdelijke luchtkoeling

Pagina: 1
Acties:

• iTzLife
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-02 09:59
Beste mede-tweakers,

ik ben in het bezit van pricewatch: Gigabyte GA-Z87X-OC Force moederbord.

Tot ik uitgevogeld heb wat voor waterkoeling elementen ik ga halen wil ik tijdelijk een pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition eropzetten. De koelblokken op het mobo zelf zijn nogal groot. Vroeg me af of een van jullie weet of het gaat passen. Heb ik dan ook LP geheugen nodig?

Als jullie een betere luchtkoeler weten dan is dat mooi meegenomen. Ik ga hem nu al overklokken met luchtkoeling. Ik twijfel op zich ook om een h100i te halen zodat ik de radiator straks weer kan gebruiken.

iTzLife

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Welke kast heb je?

Die Mugen is een prima ding, de Thermalright Machp of True Spirit 140 zijn ook leuke keuzes, maar allebei behoorlijk hoog.

People as things, that’s where it starts.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:18

Thomg

Aww yiss

Waarom niet gewoon stock laten tot je waterkoeling hebt? Dit is gewoon geldverspilling.

Verwijderd

Nisschien zat er wel geen stock koeler bij de gekocht me processor?

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2025

oscarw

Better be a geek than an idiot

Thomg schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:26:
Waarom niet gewoon stock laten tot je waterkoeling hebt? Dit is gewoon geldverspilling.
Precies! Als die er niet bij zat kun je er wel nog eentje gratis/voor weinig geld via V&A regelen lijkt mij. Die dingen zijn prima voor tijdelijk gebruik als je niet gaat overklokken.

• iTzLife
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-02 09:59
Ik heb een corsair 900d.

Daar kom een full modded waterkoeling set in. Ten eerste ga ik daar even voor sparen, en ten tweede moet ik me daar voor inlezen, en daar heb ik voorlopig i.v.m. afstuderen geen tijd voor.
Ondertussen wil ik al wel experimenteren met het overklokken van de 4770k icm dat mobo. Dus een fijne koeler zou daar wel fijn voor zijn, en die verkoop ik later toch wel weer.

Nogmaals als ik een h100i neem dan kan ik die radiator gebruiken, en kom k zowiezo niet in de problemen met het geheugen. Maar een tijdelijke goedkopere oplossing is ook een goede luchtkoeling. Deze kast biedt zodanig ruimte voor airflow dat je met luchtkoeling al heel ver kunt komen.
Pagina: 1