Strepen op scherm bij openklappen macbook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewater
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-10 13:45
Beste Tweakers,

Sinds 6 weken ben ik in het bezit van de nieuwste macbook air, tijdens het openklappen van mijn scherm zie ik heel snel even een wit scherm met allemaal strepen, zie ook de video->View My Video

Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Is dit een bekend probleem?

Bedankt,

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tio Nordin
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
wouterh93 schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:19:
Beste Tweakers,

Sinds 6 weken ben ik in het bezit van de nieuwste macbook air, tijdens het openklappen van mijn scherm zie ik heel snel even een wit scherm met allemaal strepen, zie ook de video->View My Video

Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Is dit een bekend probleem?

Bedankt,

Wouter
Ziet er eerder uit als een rMacBook Pro (in je videootje).
Heb je al eens gegoogeld op dit "probleem"? Ik niet eerlijkgezegd.
Ik ervaar dit soms ook met een rMBP late 2013, maar kan het moeilijk reproduceren. Valt me wel op dat als ik als resolutie best voor retina kies het nooit gebeurt. Anyway, ik stoor me er niet echt aan en volgens mij hoef je je er ook niet zo druk over te maken.

My gear: Laptop, camera en telefoon. Me happy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 15:47
Ik heb zelf ook de nieuwste Air en heb het zelfde. Het komt in de software verder niet voor maar ik krijg het alleen voor mekaar wanneer ik via AirVideo een airplay mirror stream opzet op een Windows pc. Doe ik het zelfde op een Mac is er niks aan de hand. Kan overigens ook alleen deze pc zijn. Heb het nog niet op een ander apparaat getest.

[ Voor 1% gewijzigd door Daedalus op 14-04-2014 11:36 ]