Mijn toetsenbord werkt niet na behoren imac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 590860

Topicstarter
hallo beste mensen misschien dat iemand mij even uit de brand kan helpen, ik ben niet echt iemand ,
met heel veel verstand van Mac ,

maar is als volgt ik heb een imac . en de toetsen doen het niet :( gaat om de bovenste toetsen van een beuthooth toetsenbord , bv volume enz doen het niet en als ik bv aanvink gebruik de toetsen 'f1,f2 enzovoort als bla bla bla 8)7

dan werkt t wel als ik me FN toets indruk :P , ook werk me backspace toets niet goed :'( , als ik bv tekst selecteer en dan op de backspace druk dan werk ie maar gewoon zonder te selecteren dus gewoon ff paar letters weghalen dan doet ie niks, ook als ik me bv f11 toets indruk dan zet ie niet me volume zachter maar dan start ie me dock, nou denk ik dat ergens een instelling fout staat , maar wie weet mij even ermee te helpen zou er er erg blij van worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wow, wat een warrige post!
Welk type keyboard gebruik je?

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
ja sorry ik heb het denk te snel getypt ik heb een a1314 maar op iemand anders zijn imac doet ie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zit in een instelling schijnbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind je post erg lastig te lezen, maar ik vermoed dat je te maken hebt met deze situatie.

http://support.apple.com/kb/ht3399

Inderdaad, een instelling waarmee je de functie van de bovenste rij toetsen kunt beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:54
Als je de instelling "gebruik F1...." aan hebt staan werken de functie toetsen logischerwijs niet meer. Dat heb je net uitgezet. Met de FN toets draai je het om. Dus als je dat vinkje uitzet werkt de volume toets wel maar de "F" toets niet.

Voor de backspace toets probeer ergens midden in de tekst te gaan staan en probeer het opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi nee het is niet de instelling gebruik f1 daar heeft t niks mee te maken, die funktie staat niet aangevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kom er net achter als ik me toetsenbord uit en aan zet dan werkt ie voor 30 seconde wel
daarna komt het welbekende probleem weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nog steeds met zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoverhoeven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-07-2022
is dit een draadloos toetsenbord?
zoja vervangt de batterijen is

PSN: gupkillzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:25

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

lees dit ook even.

http://www.appletips.nl/h...vram-van-je-mac-resetten/

Mogelijk even doen, kan nooit geen kwaad. Kan zijn dat je het even moet doen met een ander toetsenbord

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Pagina: 1