Ik heb in 2011 een laptop gekocht voor 600 euro waarmee ik redelijk kon gamen en die goed alle multimedia kon afspelen. Dit is nog steeds een goede laptop alleen kamp ik nu al een jaar met 'system interrupts' die maar niet opgelost kunnen worden (ondanks vele hulp vanuit het web).
Nu zoek ik weer een nieuwe budget laptop om voorlopig weer wat te kunnen gamen etc.
Vorige laptop: K53SV-SX146V
Specs:
i5 2410M
2,3 GHz
GeForce GT540M
4Gb DDR3 (sodimm)
5400rpm (HDD) 500gb
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk studie, 1080HD films kijken, gamen
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik wil max 850 euro spenderen, maar het liefst tussen de 600-750 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Aangezien ik de laptop ook voor studie gebruik moet hij zeker wel een paar uurtjes (min. 4) op de accu mee gaan. Verder zal ik hem vaak mee moeten slepen, maar gewicht maakt mij niet zoveel uit.
De grootte zat ik wel met max 16 inch scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Wat betreft merk maakt het mij niet uit, zolang het maar geen onbetrouwbaar B merk is.
Geheugen wil ik minimaal 4gb met min uitbreidingsmogelijkheid tot 8gb
Opslagruimte moet minimaal 500gb zijn
Processor geen i3, aangezien ik nu een i5 al heb, wilt ik toch iets vergelijkbaars. Liefst beter zoals een i7
Minimaal 2, liefst 3 USB ports
Minimaal 1 HDMI aansluiting
Alvast bedankt!
Nu zoek ik weer een nieuwe budget laptop om voorlopig weer wat te kunnen gamen etc.
Vorige laptop: K53SV-SX146V
Specs:
i5 2410M
2,3 GHz
GeForce GT540M
4Gb DDR3 (sodimm)
5400rpm (HDD) 500gb
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk studie, 1080HD films kijken, gamen
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik wil max 850 euro spenderen, maar het liefst tussen de 600-750 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Aangezien ik de laptop ook voor studie gebruik moet hij zeker wel een paar uurtjes (min. 4) op de accu mee gaan. Verder zal ik hem vaak mee moeten slepen, maar gewicht maakt mij niet zoveel uit.
De grootte zat ik wel met max 16 inch scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Wat betreft merk maakt het mij niet uit, zolang het maar geen onbetrouwbaar B merk is.
Geheugen wil ik minimaal 4gb met min uitbreidingsmogelijkheid tot 8gb
Opslagruimte moet minimaal 500gb zijn
Processor geen i3, aangezien ik nu een i5 al heb, wilt ik toch iets vergelijkbaars. Liefst beter zoals een i7
Minimaal 2, liefst 3 USB ports
Minimaal 1 HDMI aansluiting
Alvast bedankt!
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2014 15:03 ]