Hallo,
ik wou jullie mening even weten of ik niet verkeerd bezig was met het samenstellen van mijn desktop aangezien dit de eerste keer is dat ik dit doe.
De pc zal vooral gebruikt worden voor te gamen en buiten dit nog wat office gerelateerde zaken. De spellen die ik speel zijn vrij afwisselend. Maar ik wou er guild wars 2 met kunnen spelen en nog wat toekomst uitbreidingsmogelijkheden hebben.
Wat ik tot nu toe al heb:
- MSI GeForce GTX 750Ti 2GB GAMING
- MSI Z87-G45 Gaming
- Cooler Master Silencio 550
- Crude Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
- Scythe Mugen 4 PCGH Edition
- Samsung 840 series EVO
- Seagate Barracuda 7200. 14
- Intel Core i5 4570 Boxed
- Samsung SH-224DB Zwart
- VS V550S
- Asus VK248H
Mijn excuses als ik een beginnersfout heb gemaakt ik heb de forums gelezen en ik denk dat het wel goed zit, maar misschien hebben jullie nog wel wat suggesties. De prijs maakt niet zoveel uit daarom dat ik de prijzen er niet heb bijgezet. En ik wou een mooie tabel maken maar dat zag er wat ingewikkeld uit
.
Alvast bedankt,
Fenix
ik wou jullie mening even weten of ik niet verkeerd bezig was met het samenstellen van mijn desktop aangezien dit de eerste keer is dat ik dit doe.
De pc zal vooral gebruikt worden voor te gamen en buiten dit nog wat office gerelateerde zaken. De spellen die ik speel zijn vrij afwisselend. Maar ik wou er guild wars 2 met kunnen spelen en nog wat toekomst uitbreidingsmogelijkheden hebben.
Wat ik tot nu toe al heb:
- MSI GeForce GTX 750Ti 2GB GAMING
- MSI Z87-G45 Gaming
- Cooler Master Silencio 550
- Crude Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
- Scythe Mugen 4 PCGH Edition
- Samsung 840 series EVO
- Seagate Barracuda 7200. 14
- Intel Core i5 4570 Boxed
- Samsung SH-224DB Zwart
- VS V550S
- Asus VK248H
Mijn excuses als ik een beginnersfout heb gemaakt ik heb de forums gelezen en ik denk dat het wel goed zit, maar misschien hebben jullie nog wel wat suggesties. De prijs maakt niet zoveel uit daarom dat ik de prijzen er niet heb bijgezet. En ik wou een mooie tabel maken maar dat zag er wat ingewikkeld uit
Alvast bedankt,
Fenix