Wijziging User Review - MrMilco geldermalsen

Pagina: 1
Acties:
  • 878 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 07:02
Geachte Modjes,

Ik heb afgelopen maanden enorm veel rj45 stekkers verkocht,

Nu heb ik dit ook regelmatig met een veiling gedaan, en Geldermalsen mocht van mij een stuk of wat overkopen,
Nu is het neem ik aan zo, dat als je bied, dat je ook gaat betalen e.d. maar dat is niet gebeurd,

Ik heb 1.5 dag gewacht om contact met hem te krijgen, maar in die tijd, geen bericht gehad.
Hierop heb ik dus een negatieve beoordeling achtergelaten voor de communicatie, aangezien dit gewoon ronduit slecht was/is!

Nu beoordeeld hij mij ook met een 3x 1* feedback, terwijl mijn communicatie op orde was, en de beschrijving idem.

Aflevering kan hij niets over zeggen, aangezien er geen product is geleverd.

Ik zie graag dat deze feedback wordt verwijderd.

Helaas kan ik mijn bericht naar geldermalsen niet weervinden in mijn DM... Misschien dat jullie hem nog ergens uit kunnen vissen. Edit: DM Is weergevonden!

Ik stel hem zo direct op de hoogte dat ik dit topic heb aangemaakt! Hij is op de hoogte gesteld, vanmiddag!

Ik hoor graag jullie mening!

Groeten,

Milco

Edit: 19 maart om: 08:38 heb ik contact met hem proberen te leggen, en 20 maart om 19.02 kreeg ik reactie van hem. En als er intussen een andere koper is, via de mail. die ze ook graag wil hebben, ja... Dan verkoop ik ze liever aan iemand die wel reageerd.
En ik heb die connectoren zelfs nog voor minder aan een ander verkocht, dus het ging niet om het geld!

[ Voor 17% gewijzigd door MrMilco op 13-04-2014 22:02 ]

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Het gaat trouwens om deze advertentie: V&A aangeboden: LAATSTE 100 RJ45 Connectoren

En hier zijn de reviews te vinden
gallery: MrMilco

gallery: geldermalsen

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 17:24
Ik blijf bij mijn feedback.

Niet iedereen kan elke dag op tweakers zitten, mijn eerste DM na 1,5 dag was dat ik ze graag wou overnemen. Echter had MrMilco ze toen al verkocht aan een andere wat ik echt belachelijk vind.

Nogmaals MrMilco kan niet begrijpen dat een tweaker niet elke dag online is, een reactie op een pm de volgende dag vind ik kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Helaas zijn er meerdere mensen die belang hebben bij het product. En ik wil er dan ook graag vanaf. En ik heb er minder voor gekregen dan dat ik van jou anders had ontvangen

Ik wil zo fair zijn om mijn feedback bij jou weg te laten halen. Mits dat wederzijds is.

Edit: maar waar haal jij de feedback weg dat de omschrijving slecht was. En de verzending. Omschrijving was gewoon goed. En verzending kun je niets over zeggen volgens mij!

[ Voor 24% gewijzigd door MrMilco op 14-04-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Nogmaals, ik snap niet wat ik fout heb gedaan een reactie de volgende dag is niet slecht.

Sommige mensen kunnen niet elke dag op tweakers zitten! Echter jou actie met betrekking tot het product wat ik op de veiling heb gewonnen binnen een dag verkopen aan een ander is wel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Heb volgens mij ongeveer 36 uur gewacht. Normaal wacht ik maar 24 uur. Aangezien ik ook van het product af wil.

En ja. Ik snap dat je niet de hele dag op tweakers zit. Maar als je ergens op bied. Dan kijk je neem ik aan toch wat vaker?

[ Voor 36% gewijzigd door MrMilco op 14-04-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
MrMilco, als je snapt dat iemand niet heel de dag op tweakers kan zitten, dan snap ik jou feedback op mijn profiel totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Ik wel. Heb 36 uur gewacht

Maar hij mag verwijderd worden indien het wederzijds is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 22:24

IceStorm

This place is GoT-like!!!

knip

[ Voor 97% gewijzigd door Microkid op 16-04-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Bedankt voor je reactie inderdaad vind ik zijn feedback niet gegrond.
Zoals te lezen is op dit forum ben ik bezig met het kopen van een huis wat erg veel tijd kost.
Een reactie de volgende dag vind ik geen slechte communicatie echter dringt dit niet door tot MrMilco

Een product binnen 24 uur doorverkopen na een veiling vind ik inderdaad ook onfatsoenlijk en wel een negatieve feedback waard.

Ook heeft hij zonder mededelen gelijk een slechte feedback geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
IceStorm schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:52:
[...]

Sorry maar je vind de communicatie slecht als iemand een veiling wint en niet reageert binnen 36 uur? Als iemand overdag werkt en 's avonds toevallig een keer 'iets' heeft dan is het dus meteen slechte communicatie?
Naar mijn idee kan dat gewoon gebeuren, ik vind het eerder onfatsoenlijk om je product binnen die termijn te verkopen aan een ander persoon.

Maar uh, aangezien het om 100 connectoren van niks gaat, beide besluiten dat je het niet met elkaar eens bent, feedback verwijderen en klaar lijkt me?
Ik heb inderdaad misschien iets te snel het aan een ander verkocht. Maar ik weet ook niet dat hij bezig is met een huis *zo actief ben ik hier niet.

Ik heb ook al aangegeven dat het verwijderd mag worden. En uiteraard neem ik nog even via dm contact op met Geldermalsen voor een passende oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
geldermalsen schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:26:
Bedankt voor je reactie inderdaad vind ik zijn feedback niet gegrond.
Zoals te lezen is op dit forum ben ik bezig met het kopen van een huis wat erg veel tijd kost.
Een reactie de volgende dag vind ik geen slechte communicatie echter dringt dit niet door tot MrMilco

Een product binnen 24 uur doorverkopen na een veiling vind ik inderdaad ook onfatsoenlijk en wel een negatieve feedback waard.

Ook heeft hij zonder mededelen gelijk een slechte feedback geplaatst.
Hoe moet Ik weten, dat jij een huis aan het kopen bent, zo aktief ebn ik niet op het forum.
Als ik meerdere potentiele kopers heb, die ook graag stekkers willen, maar niet het hoogste bod hebben, ja dan ga ik voor het hoogste bod, dat is logisch, en dat was jij in dit geval.

Alleen normaal stap ik naar de volgende na 24 uur. Dit heb ik in dit geval niet gedaan, ik heb langer gewacht dan normaal.

Maar volgens mij zijn wij het beiden niet eens met elkaar.

Ik heb jou nu een oplossing aangeboden via een DM,

Nogmaals, Mijn feedback bij hem mag verwijderd worden, Als hij ook instemt dat zijn feedback bij mij weggehaald mag worden.

Ik heb namelijk geen zin in een langlopende discussie, waar we beiden niets mee opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
We zijn beiden tot een akkoord gekomen. Feedback mag wederzijds weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
d:)b Ga ik voor jullie doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.