Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb al enkele maanden de google nexus 5 maar ben al 3 keer op volgend probleem gestoten:

Smsen die ik verzend staan even in mijn app (ik gebruik de standaard hangouts app) totdat ze effectief verzonden zijn. Daarna verdwijnen ze terug. Dit gebeurd enkel in het gesprek met mijn vriendin (het grootste/langste gesprek ook. Bij andere contactpersonen heb ik dit probleem nog niet gehad). De enige manier waarop ik dan mijn bericht nog kan zien is in het overzicht venster (waar alle contactpersonen staan en je de tekst van de laatste ontvangen/verzonden sms kan lezen) of als ik een melding krijg dat ik een sms ontvangen heb. Vanaf een bericht dus langer is dan 50 tekens ofz kan ik al een deel niet meer lezen..

Redelijk irritant dus. Ik dacht dat het een bug was in de hangout app dus heb ik eens textra geinstalleerd maar ook daar hetzelfde probleem. Het lijkt me dus een android bug. Al meerdere keren mijn gsm herstart maar dat levert niets op. Het enige wat het probleem oplost is het wissen van heel het gesprek.

Daarna werkt het terug voor een tijd maar ik heb dit nu al 3 keer gehad. De eerste keer was na 2.5 maand daarna duurde het een maand voor ik het nog eens voorhad en toen zelfs maar een week. Zonet nog maar eens het gesprek moeten wissen maar als dit zo doorgaat dan mag ik het over enkele dagen weer gaan doen. Ik heb het twee keer gemeld aan google via de app zelf maar daar heb ik natuurlijk niets van gehoord.

De optie om oude berichten te wissen als er geen plaats meer is staat aangevinkt dus een tekort aan plaats zou normaal geen probleem mogen zijn. Ook nog even gekeken, er is nog 8GB vrij op de gsm.

Iemand die dit probleem ookal heeft gehad en misschien een andere oplossing weet dan het wissen van het gesprek?

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen zit het probleem op een 20-30 sms'en..